andreas nærbø Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer så mye, hilsen Virtual Norwegian :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer så meget! Du klarte deg fint synes jeg! Sindre SAS2308 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer med bestått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Denne gangen var det betydelig mye bedre! Gratulerer Anders, vel fortjent. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer med bestått fra Oslo Approach! Du fikk mye å gjøre etterhvert skjønner jeg! Godt jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer så mye. Synd jeg ikke kunne bidra til kaoset i kveld. Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Parkering etter at Virtual Norwegian kom seg opp til ENVA: NB, vi skal ned igjen til ENGM om noen føler seg kallet til å staffe opp igjen ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Takker igjen folkens! Takk for trafikk og co-atc! Var nok å kose seg med på scopet i kveld og vektorering inn til ENRY ble det jo nok av Takk for det PKJ! Ja var vel en grunn for at man ble sjekket ut i dag og ikke sist forsøk hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Poster: Jan Tore ElvheimEmne: Re: [25th September 1700-1900z] C1 Cpt Enos Ctr Gratulerer så mye, hilsen Virtual Norwegian grin Etter den flotte innsatsen deres burde jeg nesten revurdert å inngå medlemskap hos fienden! Men så langt har jeg vel igrunn nok med mentor, C1 og Sas-va! Men kan vurdere det om lønna og flya er bra hehe! Skaper bare krøll på tunga når jeg går over til andre selskaper, starter jo alle oppropp med "SCAND***ehhhmmm NORSHUTLLE127" de gangene jeg bytter callsign bort fra SAS, skjer jo også på WIF flights! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulerer og vel bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hos oss er alle velkomne, til og med sas piloter på fri uke Paxa skal frem vet du :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gratulerer med C1 rating Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Første dag med rating, og allerede 6:20 loggede timer på ENOR_CTR! Ikke den mest brukte C1-posisjonen tydeligvis da det bare er seks controllere med flere timer på posisjonen! Men den kan da gledelig logges igjen, kanskje ikke på de travleste kveldene! Men på dagtid og rolige mandager var det jo fullt overkommelig og moro! Det mest utfordrende var igrunn å holde styr på metarlista hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.