Paul-André Tilrem Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det skulle være fest hos Walter om et par dager. I den anledning spurte han meg om han kunne låne Caravanen min en tur opp til Seattle for å hente noen venner som skulle ankomme fra Los Angeles. Selvsagt sier man ikke nei til en god kompis, og jeg hadde ikke noen problemer med å låne ham flyet, da jeg kjenner hans egenskaper som pilot. Stod på Stark's Twin Oaks. Ble da en liten tur over Portland før vi kom frem. Like før vi er nede, og på tide å legge vekk kamera. Walter står klar til takeoff, og jeg bestemte meg for å ta en liten spassertur rundt omkring på gården og omlignende steder. Mye åker i nærheten, så traktor er et must. Begynner å mistenke om det var denne jeg så her i vår når jeg tok en tur i Piper'n min sammen med Heidi Klar beskjed om at røyking er strengt forbudt her. Men hvor er alle hestene? Etter en litt lengre gåtur kom jeg til den andre stripa de disponerer Det er jo tross alt en vanlig vei, så advarsler kommer med. Er jo ikke langt unna heller Hva de laget her vet jeg ikke, så får spørre når han kommer tilbake Huset til Fido står tomt da han dessverre avgikk med døden for litt tid siden etter 13 trofaste år Her gikk jeg tom for batterier i kameraet, men kan si at festen ble en stor suksess. Mulig jeg stikker innom på flere besøk med tiden. Kommentarer settes pris på. [color:#000099]FTX NA Pacific North West Walter Sutton's Private Strip (Pre Pay) Carenado Cessna 208 Grand Caravan BoB[/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nydelege bilete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2010 Du har da kompis`er på de merkeligste steder :grin: . Neida, fin plass og vakre bilder. Hvordan var det å ta ned Caravanen på "kjerreveien"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Herlig presentasjon av Walter Sutton Paul-André Dette skal bli en kos stripe å fly inn og ut av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Hehe, det rista bra, og det var smalt :grin: Elsker det flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Very nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 WoW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fine bilder, men fant du hva som ble laget i den store låven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Er fortsatt usikker, og Google Earth gir ikke flere svar heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.