Ragnar Egeland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Imponerende RC kontroll. Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Orkar inte påpeka att vi faktiskt har en youtube tråd på forumet där vi bör samla alla klipp, men sök efter Matt Botos så ser ni fler filmer med honom. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Helt sykt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Denne gutten kan fly RC helikopter! Edit: Fler linker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sykt bra gjort, men totalt urealistisk. Virker som et leketøy og ikke i nærheten av det å fly som orginale helikoptere. Fenger ikke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_Bilet Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det finnes de som er enig med deg og driver med RC-hobbyen også http://www.youtube.com/watch?v=z_gHNbDhaTI Ellers når det gjelder 3D-flyving, er nok Tareq Alsaadi av mine favoritter, bedre flyging har eg ikkje sett noen utføre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Flott. Det er etter min mening RC hobby. Men jo da jeg har også hatt helt urealistiske RC fly. Men vender alltid tilbake til det mer eller mindre skala like. Godt vi ikke er like alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg er en aktiv modellflyger selv da men ikke alltid det er så flott å se slik flygning i lengden.Men imponerende å se at noen får dette til. Liker å se dette jeg det er litt rått Bob Hoover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.