Gå til innhold

Flyulykke på Tynset


Ole Marius Holden

Anbefalte innlegg

Dette var trist ja.At de lander på slike gress baner etc med gamle sjeldne fly liker jeg ikke.Spitfire har ett smalt understell,som ikke akkurat gjør det lettere for piloten og lande på ujevne baner.Slik som Messerschmitt 109.

 

Her er det nok en landing som kunne ha gått ille.se 1.18 uti filmen

 

[video:youtube]5nj77mJlzrc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det virker som det er enkelte som kjenner Bertil her så kan jeg si at når vi hørte om ulykken så fryktet vi at det var Bertil eller Pär som var involvert da det er hovedsakelig de som flyr for Biltema. Kort tid etterpå fikk vi tak i Pär så vi vet ihvertfall at han ikke var i ulykken.

 

Dessverre så peker det mot at det er Bertil som har omkommet og det er utrolig triste nyheter. Jeg kjente han bare som en av instruktørene her nede i Skåne, men jeg vet at han har mange kolleger, venner og familie her som jeg ønsker å uttrykke min dypeste kondolanser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...