Jarle Pedersen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei alle sammen Nok en app. trening på gang, og for å gjøre tingene litt mere spennende har jeg valgt å booke ENTO_APP for denne treningen. Dette vil si at jeg dekker Torp, Rygge og Skien Ønsker alle som vil fly velkommen til Farris TMA fredag 20 august fra 20.00 til 22.00 lokal tid Hvis noen ønsker å sitte Torp eller Rygge twr så er det bare å booke. Geiteryggen information er jo også et morsomt alternativ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Geiteryggen information er booka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Nice Snorre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Får jeg ordna SB og jeg får tid stikker jeg innom en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Supert Henrik Med tanke på at Joakim ønsker seg MASSE VFR i morgen så anbefaler jeg dere å fly til/fra Geiteryggen(Information online)-Gardemoen og sette Joakim skikkelig på prøve. Samle dere 6-7 stykker og ta turen sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 kan dere utsette til 21.30.23.00 ? har kamp i morgen kveld. så er ikke ledig før i halv ni tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kommer nok innom ska du se. Mulig jeg benytter sjangsen til å fly litt Vildanden fra Skien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Flott Jo flere jo bedre. Og Svale, du får komme og fly når du kan, vi får se om vi er online når du dukker opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Og Svale, du får komme og fly når du kan, vi får se om vi er online når du dukker opp smile Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Supert Henrik smile Med tanke på at Joakim ønsker seg MASSE VFR i morgen så anbefaler jeg dere å fly til/fra Geiteryggen(Information online)-Gardemoen og sette Joakim skikkelig på prøve. Samle dere 6-7 stykker og ta turen sammen laugh Ja 6-7 stykker kan jo diskuteres da Jarle! Men tar gjerne imot/sender noen til og fra Farris ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 hehehehehehehe... 6-7 VFR dep. samtidig er vel grei skuring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Da er vi online, så nå har dere Farris_APP, Geiteryggen, ENGM_TWR og ENGM_APP online. En glitrende mulighet for rundtur på østlandet med full dekning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er på vei ned med LN-ULF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Mange med diverse flyproblemer idag.. hehe. Et helikoopter som tok en litt rar landing og ble borte, en fra utlandet som ikke hadde nok fuel til å fullføre vector til landing, måtte ta alle snarveier, han fikk stopp rett etter å ha crosset rwy mot stand. Og sist et ga som fikk engine failure under t/g. Meget dårlig sikt for VFR i tillegg. Men uansett, tusen takk til alle som var på vingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Uff Jarle! Fikk testet ferdighetene da! Klar for utsjekk snart da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Litt mere trening ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.