Jarle Pedersen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Her er vel noe å glede seg til, EKCH er snart klar for release, her er et par bilder som oppvarming. Skal poste noen flere i morgen, manglet noen filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tøfft. Den flyplassen har jeg virkelig savna. Hvor og når ser vi denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Claus' scenery right? Vil vente på Aerosoft's scenery, hvilket dette ikke er. Men okay. Kender til 3 EKCH scenerier til FSX... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har til nå brukt en patched SwedeFlight Pro EKCH pakke. Den har en del feil, så jeg ser frem til at Aerosoft kommer på banen med ett scenery, bare jeg slipper å se at DFS lager det. Amsterdam kom ikke spesiellt godt ut fra DFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg kan sprøge en af mine venner som ved hvem hos Aerosoft som laver EKCH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Thorsten lager EKCH hos AS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 X ??? Så jo mer ut som et tappert forsøk til fs9 dette her, beklager men dette likte jeg ikke, så jeg enn så lenge holder meg til fs9 og Swedflight sitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.