Baard C Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg trodde ikke røyking var aktuelt ombord i fly men 17 november skal det settes opp en chartret 747 fra Gardermoen til Las Vegas og der er det satt av 150 plasser i egen røykekabin... Jeg som trodde røyking var ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendNåmdal Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 ..det er vel Tidemans som skal på bedriftstur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Det er nok ikke Tiedemanns men en gjeng med norske datafolk som skal på den årlige Comdex datamessen i Las Vegas. Det koster ikke mer enn ca 20000,- inkludert hotell 1 uke. 747 Røyketur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik H. Bakke Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Det er nok bare på denne typen spesialoppdrag og hos enkelte få flyselskaper røyking er tillatt. Malaysia Airlines har faktisk instruksjoner om hvor det er lov å røyke og ikke på sin sikkerhetsvideo... Selv om røyking ikke har vert tillatt på noen av de flygningene eg har vert med på. Er det forresten fremdeles lov å røyke på Aeroflot flygninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvis flyet er fullbooket får man jo da håpe at røykerne selv blir plassertpå plassene som er avsatt til dette. Har dårlige minner fra ekspresstog hvor én av vognene er avsatt til røyking. Røykerne selv booker plass i røykfrie vogner for så å bevege seg til røykevognen når suget kommer. Ikke røykere (som meg) som bestilte noe senere måtte ta til takke med plass i røykevogna. Det er mindre behagelig et par timer og noen hundre sigaretter senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolai Meservy Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg Kan komme meg til Las Vegas for 0,- kr.... Får fly så mye jeg vil gratis med America West (fly-privilegene mine ), southwest og Skywest (Delta Express)...+ Gratis oppgradering til Første klasse hvis det er ledig... SLÅ DEN!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mwalther Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Noen som vet hvor denne 747en skal chartres fra? Og hvor mye det ca koster? (ikke at jeg har planer om å gjøre det i nær fremtid) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 quote: Opprinnelig postet av mwalther: Noen som vet hvor denne 747en skal chartres fra? Og hvor mye det ca koster? (ikke at jeg har planer om å gjøre det i nær fremtid) Du kan prøve å snakke med Komon AS, det er de som arrangerer turer. Komon AS Det bør jo koste en formue å leie en 747, hadde vært artig å visst hvilket flyselskap som stod bak dette oppdraget. Men det er jo bare å møte opp på Gardermoen 17 november så får vi svaret.... [ 22.09.2002, 14:43: Endret av: Baard Christensen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mwalther Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kanskje vi her på flightsim skulle leie oss en fin b777 eller.no å farte litt rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Johansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 quote: Opprinnelig postet av mwalther: Kanskje vi her på flightsim skulle leie oss en fin b777 eller.no å farte litt rundt? Jaja..og jeg kan fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Opprinnelig postet av Baard Christensen: quote: Jeg som trodde røyking var ut... Å fy flate, har du ikke fått med deg at det heldigvis er på vei inn igjen? Husker godt alle turene med Braathens S.A.F.E sine koselige 732 maskiner hvor bakre del av kabinen var forbeholdt alle de av oss som kun stoler på den luften vi kan se . Det var noe skikkelig koselig med vindusplass bak i den gulnende delen av 732 kabinen. I tillegg var det lett å se hvem som var redde for å fly. I skikkelig drittvær kunne det til tider være rimelig røykfylt der bak . Få tilbake røykekabinen! [ 26.09.2002, 13:31: Endret av: Olav M. Rønningen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.