Jan Tore Elvheim Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bare hyggelig og self god tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Takker. Oppfordrer foresten ATC til å stille opp spontant for oss i kveld. Det hadde vært suverent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Skal vi møtes på VACCSCA sin UNICOM kanal på TS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Ingen problem. Må bare laste ned TS da jeg nettopp har lagt inn WIN7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Eivind!Du er den heldige som var den første jeg så kondenstripene til,etter jeg la inn Contrail programmet.Ivar som Braathens 375 er til høyre. Her kommer Braathens 737-200! Jeg var på climb ut fra Tromsø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Eivind!Du er den heldige som var den første jeg så kondenstripene til,etter jeg la inn Contrail programmet.Ivar som Braathens 375 er til høyre. Her kommer Braathens 737-200! Jeg var på climb ut fra Tromsø. Så hyggelig! Det er vel ikke hver dag du ser en Braathens SAFE 737-200 og en F-28 -Takk til alle som fløy og kontrollerte. Dette må gjentas snart igjen. Da med enda flere deltagere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Ivar nærmest, Eivin lengst bort. Tommy som nr 2 for landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Så dere Lå i en holding med B738WL NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.