Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2010 Da blir denne "floppen" satt i den bakerste hangaren. Den med rusten hengelås og uten lys. Her kan de som vil, plukke deler, eller hente fly til museer og barnehager. Disse gjenstandene skal ikke opp i lufta igjen, og er satt på bakken for godt. "Addictive sim" var nært, men likevel langt unna. Deres modell av Pitts Spesial er flott å se på, og et stykke på vei flyr den slett ikke så værst. Men når man begynner å utfordre aerodynamikken går det helt skeis. I tillegg er lydkvaliteten langt unna det man forventer av en betalingsmodell. Selvfølgelig mine helt private og subjektive meninger, men jeg kjøper IKKE forklaringer om at dette er den mest realistiske modellen som er laget til FSX. Hvis dette handler om realisme, ville de fleste Pitts-piloter vært døde. Skulle ønske at noen klarte å overbevise meg om at jeg tar feil, men inntil DET er tilfelle går denne modellen i glemmeboken. Så mens jeg venter på den neste som tør gi seg i kast med Pitts, en modell fra "SibWings", flyr jeg den glimrende Christen Eagle fra "Iris". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jaja, det er lov å ta feil en gang iblant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Meget synd å høre. Din presentasjon av denne Pittsen fikk meg til å savne FSX i sommervarmen. Og til å sette igang med oppgradering av pcen for å starte høstens flysesong. Denne Pittsen ble ansett som et sikkert førstekjøp. Men spørrs om det blir noe nå. Har forsøkt et par fs9 modeller av denne flytypen, men de mangler total den aerodynamikken som trengs. Er dette et vankskelig fly å lage en god flightmodel til?. Burde jo være mange som er interesert i en slik "classic" Tenk å fått en orginal Pitts fra 1944. Pitts replica Vi får smøre oss med tålmod, og vente på Sibwings gutta får satt seg ned å gjort ferdig deres modell. I mellomtiden er det vel andre fly å fly. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. august 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2010 Din presentasjon av denne Pittsen fikk meg til å savne FSX i sommervarmen. Og til å sette igang med oppgradering av pcen for å starte høstens flysesong. Denne Pittsen ble ansett som et sikkert førstekjøp. Men spørrs om det blir noe nå. Beklager hvis noen føler seg "lurt", men jeg trodde selv på denne Pitts`n. Hvis det hjalp til å få deg raskere tilbake på søndagsturene, har jo vi andre grunn til å være glade for det :grin: . Men vi har jo andre grunner til å utfordre aerodynamikken, som f.eks Tim Conrads Zlin-50 , en fantastisk fin freeware med morsomme flyegenskaper. Og så har vi den like fine freewaremodellen av Mudry Cap 10 , som har veldig godt simulerte flyegenskaper. Går vi over på betalingsmodeller, så er fremdeles Christen Eagle fra Iris Pro-serie, mitt yndligsfly for aerobatistiske krumspring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ingen som føler seg lurt her. Ble bare fristet av en flott presentasjon av en etterlengtet flymodell. Så får heller sesongen start noe tidligere en først planlagt. Jeg er klar for søndagsturer og annen MP aktivitet om en uke eller to. Maskinvare er på vei inn døra de nærmeste dagene. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke med meg Cap 10 presentasjonen din i juni. Men mener jeg har prøvd den før. Mulig det var så langt tilbake som fs9. Må prøves på nytt iallfall. Det er godt vi har sånne som deg som prøver alt som blir gitt ut, slik at vi andre slipper bomkjøp Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.