Gunnar van der Meeren Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har vært ganske så anonym på forumet i det siste. Dette har mange årsaker. En av dem er at jeg ble kastet hodestups inn i utviklingen av Milviz sin Cessna 310R. Jeg har da blitt en av painterene for denne flotte modellen. En masse liveries skal lages. Jeg vet ennå ikke når utgivelse vil bli - betateamet jobber på spreng i disse dager. :grin: ...Og jeg har også planer for LN-MAJ på litt sikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2010 Jøssenam, det var gode nyheter ! Har ventet spent på denne modellen, og sjekker daglig forumet i "uthuset" om utviklingen. Ante ikke at du var så dypt inne i dette prosjektet. Får du anledning til å prøvefly mens du maler ? Kan du røpe litt mer om modellen :whistle: ? Milviz har høy kvalitet på arbeidet sitt, så jeg regner med at denne blir i samme klasse som RealAir Duke ? Knalltøffe bilder Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Aiaiai Det der så ut som en artig liten sak. Har faktisk ikke hørt om gjengen der før, eller så har det gått meg hus forbi (Kan ikke huske at Ernst har vist fram noe fra de :whistle: ) Men hvis det er slik at de leverer kvalitet på linje med RealAir, så må nok denne og inn i hangaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2010 Muligens noe misvisende henvisning, Milviz lager ikke komplette modeller, men ( som mange andre ) samarbeider med en hel rekke produsenter i visualiseringen. Hvis jeg ikke tar feil var den svære "øyenstikkeren" et produkt av Milviz (?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Stemmer Ernst Milviz var med på det visuelle på Skycrane'en og Nemeth gjorde programmeringen på den. Flotte bilder Gunnar, gleder meg til denne modellen kommer ut, og at du er med på painterlaget, gjør den jo straks mer interessant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Flott maskin. Eg går ut ifrå at den kun er til FS X? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Joda Torstein, den er nok laget kun til FSX. Denne modellen kommer med mange konfigurasjonsmuligheter for panelet, og kvaliteten er superb. Dette er en skikkelig turmaskin, og den anbefales til alle som liker å fly twin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2010 interessant prosjekt. Det er noe tiltrekkende med linjene på disse klassikerne . Cessna 310 begynner vel seriøst å dra på åra nå uansett da?! Finnes det versjoner (in real) hvor denne er konfigurert med glasscockpit? Jeg synes det er litt synd at ikke utviklere for FSX/XP fokuserer på de nye LSA (light sport aircraft, siste flynytt) flyene som er på full tur inn i flyverdenen. Litt tyngre enn mikrofly, 650 kg tror jeg det var max TOW. For en performance og og for noen turfly noen av disse må være, til og med med retractables også. Og ikke minst de usynlige overgangene mellom flykropp og vinger. Nice! Kanskje Milviz har noe å tenke på her fremover?! :grin: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Trur neppe LSA er så gode turfly som mange "konvensjonelle" fly. Detta pga den reduserte maksvekta desse maskinane kan ha. Du kjem fort opp i 650 kg om du tenker 3-4 pers + baggasje. Og så skal ein jo ha drivstoff nok til å dra på tur. Så om me seier 3 pers, à 75 kg, 15 kg baggasje kvar, så er ein fort oppe i maksvekt allereie før ein kjem seg til drivstoffpumpa. Men no har vel ikkje LSA plass til meir enn to då. Så det problemet vert kanskje løyst med at ein vert nødt til å flyge to maskinar? :grin: Anyway...eg vonar at det kjem ein god Cessna 310 til FS9 før eller seinare :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Anyway...eg vonar at det kjem ein god Cessna 310 til FS9 før eller seinare Vel man har jo DF sin 310 selv om denne kanskje er et lysår eller to bak MilViz modellen. :cool: Flight1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Sjå der ja. Den hadde eg heilt gløymt ut :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.