Gå til innhold

Ryanair gir bort én million flyreiser


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Ryanair feirer seg selv, og har bestemt seg for å dele ut én million gratisreiser de neste tre månedene.

 

25.000 billetter skal legges ut til reisende fra Torp lufthavn Sandefjord. Billettene er fordelt på de ulike rutene fra Torp.

 

Gratisbillettene gjelder på reiser over hele Europa i tidsrommet fra 1. oktober til 17. desember. Billettene kan bookes fra i dag fram til midnatt 23. september.

 

Løp og kjøp...

 

[ 17.09.2002, 12:44: Endret av: Dag Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Morten Hanssen:

Tja, jeg fikk til å bestille/søke etter reiser flere ganger i går, men ikke en eneste gang kom tilbudet om kr 0,- opp. Det samme opplevde andre personer også.

Regner med at alle er utsolgt da, selv om det er meget merkelig at 1 million billetter skal forsvinne så fort...

 

Morten.

Ja særlig når kun 25000 biletter er forbeholdt norske kunder (les: rutene ut fra Torp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her!

Jeg bestiller tur-retur reise til London avreise 31. oktober

Fra Torp koster det 801 kroner en vei! Til sammen 1602,-

OK jeg sjekker avreise fra Gøteborg isteden og da koster det kr 0,- SEK den ene veien og 449 SEK den andre veien!!!!

449 svenske = 364 NOK

Jeg sparer altså totalt 1238,-

Litt lenger å reise med bil fra Oslo til Gøteborg men selvfølgelig gjør jeg det!

Kan ikke skjønne noe annet enn at Ryan Air prøver å utnytte markedet i Norge i forhold til Sverige.

"[Gal]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Baard Christensen:

Hør her!

Kan ikke skjønne noe annet enn at Ryan Air prøver å utnytte markedet i Norge i forhold til Sverige.

"[Gal]"

...og når jeg sjekket pris nå så fikk jeg 0,- den ene veien og 0,- den andre veien, pluss avgiftene selvsagt.

 

Tror ikke Ryanair liker deg jeg... "[stort

 

Ryanair utnytter alle, ikke bare deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Lars Chr. Hansen:

Ja særlig når kun 25000 biletter er forbeholdt norske kunder (les: rutene ut fra Torp)

Tja, det forklarer vel litt. Men fortsatt måtte de, på det tidspunktet jeg prøvde, ha solgt ca. 17 billetter pr. minutt for at alle skulle vært utsolgt. Noe som er usannsynlig så overbelastet som den serveren var. Oh well.

 

Morten.

 

[ 20.09.2002, 14:47: Endret av: Morten Hanssen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...