Gjest Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Oi oi oi!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gjelder det også tur/retur samme dag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Ryanair feirer seg selv, og har bestemt seg for å dele ut én million gratisreiser de neste tre månedene. 25.000 billetter skal legges ut til reisende fra Torp lufthavn Sandefjord. Billettene er fordelt på de ulike rutene fra Torp. Gratisbillettene gjelder på reiser over hele Europa i tidsrommet fra 1. oktober til 17. desember. Billettene kan bookes fra i dag fram til midnatt 23. september. Løp og kjøp... [ 17.09.2002, 12:44: Endret av: Dag Johansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg prøver å bestille men kommer ikke inn på booking siden. For mye trafikk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Hanssen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Tja, jeg fikk til å bestille/søke etter reiser flere ganger i går, men ikke en eneste gang kom tilbudet om kr 0,- opp. Det samme opplevde andre personer også. Regner med at alle er utsolgt da, selv om det er meget merkelig at 1 million billetter skal forsvinne så fort... Morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Morten Hanssen: Tja, jeg fikk til å bestille/søke etter reiser flere ganger i går, men ikke en eneste gang kom tilbudet om kr 0,- opp. Det samme opplevde andre personer også. Regner med at alle er utsolgt da, selv om det er meget merkelig at 1 million billetter skal forsvinne så fort... Morten. Ja særlig når kun 25000 biletter er forbeholdt norske kunder (les: rutene ut fra Torp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 nei nå som jeg hadde pakket baggen min og alt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ryanair har vært anklaget for å lokke folk til hjemmesiden sin før med gratis-tilbud de.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hør her! Jeg bestiller tur-retur reise til London avreise 31. oktober Fra Torp koster det 801 kroner en vei! Til sammen 1602,- OK jeg sjekker avreise fra Gøteborg isteden og da koster det kr 0,- SEK den ene veien og 449 SEK den andre veien!!!! 449 svenske = 364 NOK Jeg sparer altså totalt 1238,- Litt lenger å reise med bil fra Oslo til Gøteborg men selvfølgelig gjør jeg det! Kan ikke skjønne noe annet enn at Ryan Air prøver å utnytte markedet i Norge i forhold til Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hihi... Du får flytte til Sverige. Alt er mye bedre her (Var det provoserende eller ?) Thihi... "Det er deilig å være "svorsk" i Sverige" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Baard Christensen: Hør her! Kan ikke skjønne noe annet enn at Ryan Air prøver å utnytte markedet i Norge i forhold til Sverige. ...og når jeg sjekket pris nå så fikk jeg 0,- den ene veien og 0,- den andre veien, pluss avgiftene selvsagt. Tror ikke Ryanair liker deg jeg... Ryanair utnytter alle, ikke bare deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Hanssen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 quote: Originally posted by Lars Chr. Hansen: Ja særlig når kun 25000 biletter er forbeholdt norske kunder (les: rutene ut fra Torp) Tja, det forklarer vel litt. Men fortsatt måtte de, på det tidspunktet jeg prøvde, ha solgt ca. 17 billetter pr. minutt for at alle skulle vært utsolgt. Noe som er usannsynlig så overbelastet som den serveren var. Oh well. Morten. [ 20.09.2002, 14:47: Endret av: Morten Hanssen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Utne Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg bestilte idag !!! OG jeg fikk! T/R Torp Stanstead! i November. betaler bare Avgiftene! For 2 personer kom det hele på 502 kr. Så løp og kjøp!! mvh Ørjan Utne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvilken dag var dette? Midt i uka? Jeg reiser på fredag til søndag og da er Gøteborg mye rimeligere, har sjekket alle helger frem til desember. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Staib Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Fikk billetter jeg og!! 2 stk Torp-Stansted.. kr 502,-!!!! Ut 11 desember og hjem igjen 16 desember.. hehehe.. Men først må jo turen til USA og Karibien unnagjøres.. Reiser 12 Oktober.. JIPPIIII!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Ta en titt på denne saken folkens... God tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.