Arild Oldervoll Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! Nærmer seg bursdagen min (11. oktober) og jeg ønsker meg CH USB Pedals. Hvor er billigste stedet som seller dette, som også klarer å levere innen dagen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Nærmer seg bursdagen min (11. oktober) og jeg ønsker meg CH USB Pedals. HA - Pyyyh-ha! Jeg troede lige et øjeblik, at du mene at vi skulle give dig et par pedaler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Ja, akkurat når jeg hadde skrevet det der så var jeg inne på tanken å skrive det. Men visst noen her på forumet har lyst til å gi meg en liten gave, så blir jeg glad La oss starte en ny høstinnsamling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sean Berntsen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei Arild! Av en eller annen merkelig grunn ser det ut som jeg ikke kommer inn på noen .com - sider!(?) Men hvis du kan, så sjekk ut disse sidene: provantage.com, pricegrabber.com, fscentral.com, pcaviation.com Jeg vet flere av dem hadde yoke'n til rundt $95, så det kan nok hende du finner pedalene der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 www.nakshop.no Der finner du pedaler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Ok, takker, skal se på linkene. Men noen som hvet hvor lang leveringstid de forskjellige har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Arild Oldervold: Se her!! : http://www.flightsim.no/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=13;t=000472 Dette er en fin mulighet, og du får det garantert hjem til deg før dagen din ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.