Gå til innhold

Forslag til ny kategori


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Fanden ta meg ( "[blink]" ), hvorfor kaller jeg altid Dag for Jan?

 

Og folk klager jo hver gang et sprøsmål kommer to ganger, og ikke alle som vet om søkefunskjonen, og er enda ferre som gidder å lese gjennom alle treffene som kommer da.

 

Jo flere kategorier, jo lettere er det å finne tilbake til et tema som har vært diskutert før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Hei!

 

En ide til Jan: Hva med å lage en kategori som heter "Gmax" eller noe

Idé til Dag mener du vel? Det er han som driver flightsim.no.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å heller prøve seg på misc design forums på andre siter? Avsim's design forum burde være en meget god start, og vil med stor sannsynlighet ha mye fler folk som kan masse om emnet enn "bare" de her på fs.no?

 

Hvis Dag var villig til å starte ett slikt fora, burde det være mye mer generelt enn bare gmax - alt som har med design av fly, scenery, lyder, photos etc.

 

Misliker sterkt enkelte siter som har så mange forum at det blir slitsomt og vanskelig å få med seg alt "[blink]" Folk greier som regel ikke å holde seg "on-topic" uansett hvor mange forum de får boltre seg i.

 

En ting som jeg syns burde vært forandret er søkefunksjonen, med mulighet for å krysse av de forum en vil søke i, i steden for alle eller ett. Klarer ikke søke gjennom kaffekroken, da skjærer det seg. Ok, har ikke prøvd på lenge, så jeg vet ikke i farta om noe har blitt gjort "[stikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok sette opp et slik "utviklingsforum", men først er det en del ting som må fikses. Siden dette forumet nå inneholder enormt mange innlegg er det håpløst å få søket til å fungere skikkelig. For å gjøre en endelig fix på det vil vi gå over til en litt annen teknologi (SQL-database). Samtidig vil jeg "rydde litt":

 

Innlegg i snackbaren vil ha en levetid på 6 måneder.

Innlegg i screenshot forumet vil ha en levetid på 3 måneder.

Forumene for FS98 og Norway98 og Train Simulator går ut.

 

Dette er ting som blir satt i gang i løpet av en ukes tid, og etter det kan vi evt. sette opp nye forum dere mener det er behov for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...