Johnny_Nikolaisen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Måtte handle Virtavia's Sea King direkte etter jobb i dag. Om jeg er helt fornøyd med kjøpet er jeg litt usikker på, men den ser jo utrulig bra ut da. :grin: Det følger med en Mk48 som kanskje blir det nærmeste den norske typen (Mk43?). Vet ikke om det finnes et paintkit. Har veldig lyst til å male en norsk variant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Var og sikla litt inne på sia dems i dag jeg og, men ble skuffa da det ikke fantes en norsk utgave. Den engelske utgaven de bruker i SAR er direkte gammeldags. Har ikke neseradar eller IR kamera, og de bruker fortsatt de gamle navigeringsskjermene som ble byttet ut på våre norske helikoptre for 10 år siden. Kommer det en patch som tar for seg norsk utgave, skal jeg vurdere denne, men ikke før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Tviler på at virtavia vil gjøre noe med cockpiten, men det utvendige skulle ikke være noe stort problem. Bare neseradaren og de påbyggene på sidene som må lages fra bunnen av ser det ut til. Ellers er det rart med RAF Sea Kingene som ikke er oppdatert ja, men de er vel på vei ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2010 Flott pakke fra Alphasim/Virtavia. Så i et annet forum at paint`n til Jens Ole funker på denne utgaven også. Ekte norsk, med radar, varmesøkende kamera og det meste som det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk for tipset. Ser bra ut, men ekte norsk ble den ikke. Det er en del stæsj som mangler for å se helt rett ut, men det verste er at den ikke har skyvedør på siden. Sleit litt med å få start, throttles sto på idle og de er ikke klikkbare i cockpit så jeg fikk ikke justert dem. Måtte starte Bell'en i stedet og så hente inn Sea King. Generelt lite som er klikkbart i cockpit. Helikopter tror jeg kun vil bli flydd i andre mer egnede flysimulatorer for min del heretter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.