Dag Christer Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Heisann. Forrige søndag den 8/9-2002 fløy jeg opp til seilflylicensen. Skal si det var show, hadde tre turer med en IK 1 Instruktør som heter Leif Ulvatne. På de to første turene gikk vi igjennom all progresjonen til sertifikatet, så på den tredje hadde vi simulert linebrudd,(uten at jeg visste om det) i 130 meter heading vekk fra flyplassen. Stedet er Ulven/Vaksinen flyplass. "linebruddet" gikk strålende og vi landet på motsatt baneretning uten problemer. Når vi hadde landet var jeg blitt en virkelig seilflypilot. Snakkes. [ 15.09.2002, 19:17: Endret av: Dag Christer ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Begynner du å bli frisk igjen no? Hørtes i vertfall kult ut, hadde vel drevet med seilfly eg og hadde eg hadde penga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Yeah =) Grattis.. Flyr nok solo på Onsdag eller til helgen. Bare sånn at dere vet det See You layta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Grattis så mye!! Skal vel flyge opp til vinteren tenker jeg! Gleder meg noe sinnsykt! Lykke til videre med selvlæringen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Takker, takker.... Og lykke til Espen, blir fett å døpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.