Timmy Brandt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det här var en kanonserie Torstein!! Fina bilder, underhållande text och mycket spänning som gjorde att jag inte kunde sluta läsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 flott historie som vanlig :grin: Snasen maskin det der...er det v6 motorer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Stemmer det Lars-Petter. Maskina er utstyrt med to stk Continental TSIO-360-E, 6 sylindra, 215HK (160kW) på 2575RPM. Kompresjon på 7,5:1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 høres ut som en v-12 når den kommer da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Ein pysete V12 isåfall :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvilken modell er dette siden det er FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 http://www.carenado.com/ecommerce/buscador.php3?id_producto=75 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 er det v6 motorer ? v6? var ikke det perverst seksuelt forhold til brensel? nuvel, trodde da det var boxere i Skremnecaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 4. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 4. august 2010 Flott historie og flott bildeserie. Gleder meg til å følge med på flere turer. Er selv glad i lange prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Du har heilt rett Clamer. Er horisontalt motståande Eg som leste feil i posten til Lars-Petter. Men uansett, eg har kome meg til Memphis, Tennessee no. Turen gjekk IFR pga dårleg vermelding undervegs. Men det dritveret haldt seg unna. Ruta for turen vart BNA-V140-BEVEE-DCT-GHM-V124-JKS-DCT-MEM. Totalt 181NM, og 1 time 9 min flytid. Medan eg mottar IFR klarering og set opp maskina, gjer US-Navy seg klar til å dra ut på oppdrag. Netjets har akkurat fått klarering til Boston. Mi klarering var "Seneca 232KA, cleared Memphis as filed. Climb and maintain 2000feet, expect 4000 feet one zero minutes after departure. Departure freq. 119.35, squawk 0017." "Cleared memphis as filed. Climb and maintain two thousand, four in ten nineteen three five, double o one seven, 3KA." Readback var korrekt, og eg fekk takseklarering til bane 2C. Etter nokre minuttars venting, vart eg klarert for avgang og me var på veg. Like etter eg kontakta departure fekk eg klarering til 4000 fot, og etablerte meg på V140 imot Bevee som var første sjekkpunkt. Skyene ligg i ca 6000 fot og truar med litt regn. Memphis er neste punkt. Eg har byrjan edstigninga imot flyplassen. Eg rapporterte field in sight, og fekkk handover til Memphis Tower. Vinden var på 2 knop ifrå nordvest, så bane 27 var i bruk. Eg var klarert for visuell innflygning. Eg låg noko høgt, men litt hjul og flaps hjalp meg med å komme ned på rett glidebane. Landingsklareringa kom uventa tidleg ifrå tårnet. Stabilisert på 95 knop, banen ser fri ut og eg går igjennom siste sjekk på before landing checklist. Det stod ein heil del FedEx-maskinar på rampen der. Kanskje ikkje så rart sidan Memphis er ein av dei store HUB'ane for selskapet. Endeleg framme. 37 grader i skyggen, og skyfritt. LabQuest stikk ut på eit hasteoppdrag idet eg kjem inn på rampen. Neste stopp, eit hotell med kald øl i baren og aller helst eit symjebasseng. Neste plass eg vitjar, vert Tulsa, Oklahoma. Turen dit er på ca 300NM, og vil ta litt over to timar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2010 Ikke ofte man ser FS bli utnyttet på denne måten! Det tilføres en ekstra dimensjon til "leken" når real pilots lager en så omfattende reisereportasje. Både lærerikt og underholdende. Knallbra Torstein ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk for det Ernie. Eg meinar det er lite vits i å leggje ut screenshots utan ei historie bak, spesielt når dei er ifrå ein tur som dette. Neste stopp vert Tulsa, så Denver, og ein liten tur innom Eagle County før eg set kursen over "The Rockies". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 MOAR, for the love of God, MOAR!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 MOAR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har ikke vanket lenge på nettet du skjønner jeg :grin: Er en avart av More, bare 3x i styrke på hvordan man presiserer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Hmmm rart uttrykk. Mykje enklare med korrekt norsk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Korrekt norsk.. Da e slik ungdommen lika det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 nice pics are nice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Eg måtte ta meg saman for å ikkje gjere tabben og seia "Hi Jack" på radioen, hahaha... jeg skjønte ikke den før i dag da jeg hørte en tilsvarende "one-liner" i Radioresepsjonen mens jeg var ute å kjørte. Tenkte umiddelbart på denne posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Snakk om å vere treig i fattoppelsen då Geir :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Neste oppdatering er klar. Eg tok idag turen til Tulsa, Oklahoma. Vëret skulle vere fint, men eg kom ut for litt marginal sikt etc. Men kom meg fram på ein meir eller mindre trygg måte. "Akkurat som planlagt....mer eller mindre" Som spesialagent Ozo seier :grin: Eg står klar på rampen til å starte opp. Drivstoffet er sjekka, vengene heng fast, og propellane er rørlege. Eg startar opp maskina, og kontaktar clearence delivery for å få opna VFR flygeplanen min. Dei gir meg klareringa fort som fy, så eg skriv til den store gullmedaljen. Exress.net...det har eg aldri høyrt om før. Stygg var den og :grin: Etter litt venting er eg i lufta. Hjula vert løfta ombord og tjora fast. Eg vert straks sendt over til "Memphis Avgang" og kontaktar dei. Etter litt prating legg eg roret over imot babord og set kursen imot Tulsa. Eg er rimeleg lett, så eg klatrar godt. Passerar 2500 fot før eg er utaføre flyplassgjerdet :grin: Etter ei stund kontaktar eg Jackson Flight Service og får vêroppdatering og eventuelle PIREP'ar. Passerar nest siste sjekkpunkt, og dundrar i retning Tulsa, meir eller mindre direkte. Over fjellet møtte eg dårleg sikt, og vart pressa ned i 3500 fot. 100 fot under MSA. Men det lysna til etterkvart, og sola kikka fram på slutten av dagen. Tøllsa inn saijt. Eg får klarering for visuell innflygning til bane 18R. Litt kryssing av innflygningstrasear og slike ting, men kven bryr seg om slikt? :grin: Kort finale, litt høgt og litt fort, men plenty av asfalt å retardere på. Like før kontrollert samanstøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Og sjølvsagt ville dei ha meg på andre sida av flyplassen. Så å be om 18R for landing var meiningslaust. Gav meg berre 5 min ekstra taksetid. Menmen, eg kom meg heilskinna fram og stikk på byn ein tur. Ha ein god kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 :grin: Litt kryssing av innflygningstrasear og slike ting, men kven bryr seg om slikt? Dette man lærer i USA da ja.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Blant anna :grin: Kvifor fly rundt når du kan fly rett igjennom? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Historiene dine er bare herlige Torstein. Blir i godt humør før jeg får åpne posten din fordi jeg vet det kommer noe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.