Geir Teigo Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei. Har du et gammelt grafikkort liggende? Trenger å bytte et kort på en av maskinene i simmen. Dette taklet visst ikke 2x 1440 i bredden. Samme om det er nVidia eller ATI, men må altså ha to utganger. For ATI sin del må kortet være X600 eller nyere. For nVidia bør det være 7600gt eller over. Kjøpte 3 kort i dette spekteret på nyttårsaften faktisk og betalte 500,- for alle sammen. Helst ser jeg at noen ønsker å donere et kort som forøvrig er utdatert og vanskelig å bli kvitt. Kjøp kan også være aktuellt, men da skal det være grisebillig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Fått tak i ett kort. Bare ett til nå så er mye gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remek Kaluzynski Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 prøver å selge et Club3D 8800gtx gf kort. Blir det ikke salg i løpet av neste uke så kan du få den, så lenge du betaler for frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Det var jo meget generøst, men det kortet får jeg ikke inn i disse småpcene jeg kjører i simmen. Var det ikke akkurat en møring som skulle ha 800,- eller noe for et likt kort? Bør vel kunne få noen lapper for det selv om det ikke er noe å basere en spill-pc på i dag. Tusen takk uansett!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tror jeg har et GT8800 kort liggende mener jeg, hvis så er alt jeg ber om i retur en prøve tur i simmen din når den er ferdig. Hater disse forbanna Nvidia kortene likevel Edit, hmm vet jeg har i alle fall et XFX7600GT 256MB PCI-E DVI bla bla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 God deal Tom. Det 7600 kortet passer perfekt! 8800 blir for langt for disse museumsgjenstandene jeg kjører systemet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Send meg adressen din på pm så skal jeg få skippet det i dag eller morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.