Snorre Sandengen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Til søndag dra klassen våres til Island... Lurte bare om noen visste no spesielt om ruta..noen som har flydd den før? Hvor lang tid tar ca. reisen og er Icelandair bra? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Snorre Sandengen: Til søndag dra klassen våres til Island... Lurte bare om noen visste no spesielt om ruta..noen som har flydd den før? Hvor lang tid tar ca. reisen og er Icelandair bra? takk for svar Da får du nok fly Gardermoens vakreste fugl. Gled deg! Vet ikke mye om Icelandair, har aldri fløyet med de, men flyene er vakre... se bare på disse bildene.. http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=27370 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=26615 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=22811 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=27899 Huff...og jeg misunner deg. Turen tar 2 timer og 40 minutter hvis alt går som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming Skogen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Dro selv til Island med klassen i 2000, fløy selvsagt med Icelandair, og B757-200 begge veier. På turen nordover var det relativt grei beinplass (jeg=1,90), men på returen derimot var det desto verre. Flytiden er på ca 2t og 15min, noe deromkring. Selve ruten passerte over Ålesund-området og videre over Færøyene. Turen til KEF var etter mørkets frembrudd, så utsikten var ikke noe å skryte av, bortsett fra ett og annet skip. Returen var første flight fra KEF med ankomst OSL rundt 12:00, stort sett pent vær hele tiden, med skyfritt over hjemlandet. Ble en tur i cockpit på utreisen, nordlyset var så absolutt i form den kvelden, så 1. offiseren dempet lyset i cockpit og det ble en liten stund med nytelse av nordlysets dans. Forøvrig var servicen upåklagelig etter min mening, begge veier, og maten vi fikk servert var helt grei/gjennomsnittlig. PS: Flyvertinnene holder HØY standard! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Sandengen Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Takk Gleder meg... Men det var en topic her for ikke så lenge siden som hadde en side du kunne se flymaten til forskjellige selskaper..noen som har linken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Snorre Sandengen: Takk Gleder meg... Men det var en topic her for ikke så lenge siden som hadde en side du kunne se flymaten til forskjellige selskaper..noen som har linken? Jeg så noe slikt på airpics.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Sandengen Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Det var ikke akkurat den jeg mente... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Stabell Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Snorre Sandengen: Takk Gleder meg... Men det var en topic her for ikke så lenge siden som hadde en side du kunne se flymaten til forskjellige selskaper..noen som har linken? Etter et raskt søk i forumet fant jeg: http://www.airlinemeals.net/ Og Dolderknoll, du mener vel Airpics.com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 RUNE: Nydelige bilder!...snakk om sexy.'! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Sandengen Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Det var den ja...takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Fløy til USA i fjor sommer, med Icelandair. Du kan regne med god benplass og bredde på setene, men i noen av flyene er det trangt i midtsetet. jeg husker at "Leif Erikson" hadde god plass. Personalet er topp, og maten var OK, (bedre enn hos SAS og braathens) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 quote: Og Dolderknoll, du mener vel Airpics.com? Er vi i ertehumør i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Espen Stabell: Og Dolderknoll, du mener vel Airpics.com? Nei, det var ikke airpics.com, jeg trodde det var airpics.net jeg hadde sett den på, men nå ser jeg at det er en annen side der. Er ikke den linken som du henviser til jeg tenker på heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Stabell Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hehe, neida Arild, jeg VAR i ertehumør... Men ikkeno vondt ment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Flemming Skogen: Ble en tur i cockpit på utreisen, nordlyset var så absolutt i form den kvelden, så 1. offiseren dempet lyset i cockpit og det ble en liten stund med nytelse av nordlysets dans. Forøvrig var servicen upåklagelig etter min mening, begge veier, og maten vi fikk servert var helt grei/gjennomsnittlig. PS: Flyvertinnene holder HØY standard! Veldig enig! Har flydd et par ganger med Icelandair til Canada. Fine fly, standard (ok) mat og fine flyvertinner, ja. Fikk sitte i cockpit nesten halve veien mellom Island og Canada en gang (de må ha blitt 2-3 timer) inkl. landing! Det var drit fett! Har bare gode minner med Icelandair. Gled deg forresten til naturen på Island, Snorre. Den er fantastisk! [ 19.09.2002, 22:09: Endret av: Jakob Jakobsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Utne Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ja Ja! Får vel følge opp her eg og med noe! Har fløyet Iceladair en del ganger opp og ned, men anbefaler IKKE å fly med 335sqn sin C-130.... Det er litt drygt! Men er en opplevelse! Sitte i en så nostalgisk flightdeck...mmmm! Blir en ny flight med Icelandair i November da jeg flytter opp til Island for en periode på 3 år eller så lenge eg orker! Mvh Ørjan Utne vRNoAF, UKDFv Sola, Stavanger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.