Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 21. juli 2010 Portovers modeller fra FS9 har vært bannlyst i min hjemmecockpit, og bare unntaksvis har jeg testet et fåtalls fly som ikke er laget for FSX. Så godt som alle har fått kort levetid i min PC. Deriblant den fantastiske Sabre F-86 fra SectionF8 . Disse talentfulle utviklerne legger både sjel og lidenskap i det de lager, men desverre blr de sittende fast i FS9-myra, og det spørs om det kommer en "native" FSX-Sabre fra den kanten. Men heldigvis er det også mange talentfulle FS-piloter som har jobbet iherdig for at Sabre`ern skulle kunne nytes i FSX, og nå er det kommet en ny, patchet modell av herligheten. Jeg må innrømme at DENNE portovern blir værende i min hangar. Bildene er fra diverse testflyvninger i det siste. Modellen er fullpakket med sjarm og klassisk feeling, og krever faktisk litt konsentrasjon for å flys sånn noenlunde etter boka. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nyyydeeeelig Ernst. Her får du fram det absolutt beste i en utrolig vellykket portover spør du meg Nydelig maskin det der i FS9 og nå kan vi endelig nyte den i FSX også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Herlig Herlig, den skal testes og mest sannsynlig nytes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 At du har syndet har ingen betydning når du serverer slik dokumentasjon for oss. Du er herved unnskyldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2010 Takk skal dere ha, tilgivelsen er ydmykt mottatt, og jeg stormer tilbake til min ventende Sabre :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ernst, dette er synd av høyeste klasse, altså den typen som vi vet skjer, men som vi allikevel aksepterer. Slik som luksusprostitusjon, hvor begge parter har mye igjen for det... Flyet er storfornøyd med resursene du bruker for å hygge deg med det en stund, mens du sitter igjen med en deilig følelse selv om det kostet litt... :crazy: :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Du må bare huske på å si vår fader vår 3 ganger før du starter da. "Ave FS. Du som tar oss til himmelen. Din høyde holder oss hellig. Vi følger deg, vi takker deg Og får beskyttelse under landing" :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Her sitter jeg å koser meg med ferie og morgenkaffe, også kommer altså dette!? Ser dessverre ingen annen løsning enn å legge deg til på listen; "Ignorer denne brukeren". Maken til oppførsel! :grin: PS, Av overskriften trodde jeg forresten jeg nå skulle få se noe heftig STOL, eller landing på USS Nimitz med en dertil ikke egnet farkost. Bildene var som alltid bra de da Ernst, mulig jeg vil ta en titt på fremtidige poster likevel, når jeg har fått roet meg ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2010 Takkåtakk, og velkommen i menigheten Ernst, dette er synd av høyeste klasse, altså den typen som vi vet skjer, men som vi allikevel aksepterer. Slik som luksusprostitusjon, hvor begge parter har mye igjen for det... Flyet er storfornøyd med resursene du bruker for å hygge deg med det en stund, mens du sitter igjen med en deilig følelse selv om det kostet litt... ........ :grin: :blush: :whistle: :grin: ........ PS, Av overskriften trodde jeg forresten jeg nå skulle få se noe heftig STOL, eller landing på USS Nimitz med en dertil ikke egnet farkost. ..... He he, du vil ha meg ned på hangarskip med F-16 ?!, enda jeg har forklart at det ikke kan gjøres... :grin: . Ja ja Christian, jeg får vel høre det helt til det motsatte er dokumentert. Må vel svelge litt stolthet, og se meg om etter et passende hangarskip :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.