Jan Arild Gjemble Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 I løpet av natten har jeg flydd hjem en gjeng tyskere som har vært og feriert i Antalya. Nattens rute som ble fløyet var denne: ACARS-rapport for turen: Etter litt forsinkelser, taxet vi ut 02.05Z. Vi hadde kun en maskin forran oss, en business jet som også skulle nordover. Fortsatt ganske så mørkt når vi forlater Antalya Klatrer ut av Antalya. Flyplassen har blitt flott etter at Aerosoft fikk lagt sin hånd på den. SID'en som ble valgt gir oss beskjed om en lang og stor nesten 270 graders sving før vi kommer inn på ruta vår mot Leipzig-Halle. Tar ikke lange tiden når vi kommer opp på FL370 før sola titter fram Jo lengre nord vi kommer og jo lengre tiden går, så kommer dagen for fullt. Uten noen problemer på turen når vi fram til destinasjonen, her har vi fanget ILS og er på vei inn til 08L Landingen foregikk uproblematisk, og så var det å ta fatt på den lange taxiveien til apron, først over Autobahn og jernbanen. Parkert og shutdown og passasjerene forlater flyet før det klargjøres til neste tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2010 WOAW dette må da være FS9 ? Sånn kan man jo ikke fly i FSX ??.......... :tired: . Førsteklasses presentasjon, stemningsfulle bilder, høy grad av realisme!! Nå må da disse FS9-syterne begynne å få opp øynene for at FSX IKKE bare handler om VFR-flyvning, men at ALLE kvaliteter fra gammelsimmen er løftet opp mange hakk, og at det er et hav av nye realismefaktorer i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nå må da snart disse FSX-syterne (og vi FS9-sytere, forsåvidt) forstå at FS9-sytere er akkurat like sta som FSX-sytere, og at å argumentere fram og tilbake ikke fører til noe som helst Nydelige bilder Jan Arild, fortsett slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er bare å bøye seg i støvet. Jan Arild får til det samme i FSX som Paulo får til i FS9 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Dette var helt rått! Veldig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja takk begge deler sier nå jeg. Fantastiske bilder som dette setter jeg stor pris på uansett om det er FSX eller FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ubeskrivelig flott raportasje og bilder.Dette ga meg lyst til å fyre opp 767'en!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 NYDELIGE BILDER :D Antalya sceneryet fra Aerosoft så bare helt fantastisk ut! Gleder meg til FS9 versjonen kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Takk for flott feedback fra dere alle Morro å lage litt reportasjer når man får slike tilbakemeldinger. Enda mer morro ble det når jeg fant et lite logg-program som passer meg utmerket og som for min del gir meg absolutt det jeg trenger og skaper litt mer realisme og oversikt over mine flights. Flight Tracker (Time to Fly!) Edition er det som jeg bruker og som gir meg ACARS, både under fligt og ulike rapporter etter gjennomført flight. Det gir meg også visuelt oversikt i Google Maps hvor jeg er til enhver tid og mulighet til å importere flydd rute til Google Earth i ettertid. For meg som finner FSX sin loggbok elendig, men ikke ønsker enorme syste som FlightKeeper, er dette lille programmet midt i blinken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jättefina bilder det här! Blir lika sugen varje gång att köpa mig en FS dator igen, men det får nog vänta. Om jag skulle komma på något "negativt" att säga så är det väl att registreringen inte stämde på flygplanet som på flightplan, men som sagt, fint dokumenterat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Oj.. Det har du rätt i Timmy, det såg jag faktisk inte för nu. Fixas direkt i loggboken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 NYDELIGE BILDER laugh laugh Antalya sceneryet fra Aerosoft så bare helt fantastisk ut! Gleder meg til FS9 versjonen kommer smile Da må du vente ei stønn tror jeg, virker ikke som Aerosoft har noe særlig planer om å slippe FS9 versjoner av disse mindre plassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Helt enig med de andre. Dette var bare utrolig flotte bilder ift. både alle detaljene og ikke minst belysningen. En klar terningkast 6 meiner Meinung nach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Dem sier at den kommer, men ikke når. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2010 Ja takk begge deler sier nå jeg. Fantastiske bilder som dette setter jeg stor pris på uansett om det er FSX eller FS9. He he, der fikk vi lurt fram den karen også . Jeg kunne ikke dy meg, det er ingen ting som får opp temperaturen mer enn å nevne FS9 mot FSX :grin: . Og for ordens skyld, det er IKKE noe galt i å fly både FS9 og FSX. Det som er galt, og som fremdeles foregår, er all nedrakkingen på FSX av simmere som av en eller annen grunn ikke takler FSX-kvaliteten :whistle: . Jeg har sagt det før og gjentar det gjerne, jeg har INGEN TING I MOT at noen flyr FS9,...... (eller FS2000 eller andre sims for den saks skyld). God sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Aerosoft vil komme med FS9 utgave av både Antalya, Faro og Gibraltar i løpet av sommeren har de sagt Veldig bra bilder Jan Arild, da er mitt spørsmål, hva slags maskin har du? Noen Tweaks? Og hva har du måttet betale for den maskinen du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Som det står i signaturen så har jeg en maskin bestående av: ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, SLI&CrossFireX, Firewire, 2xGbLAN, 3xPC Intel Ci7 920 Quad, klokka opp til 4,0 GHz 3x2GB Corsair xms3 1333MHz Gainward GeForce GTX 275 896MB PhysX PCI-Express 2.0, "Golden Sample", DVI, native-HDMI Corsair HX 750W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus Gold, Modular, 4x 6+2-pin PC En Raptor-disk på 150GB og 3 500GB WD-disker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Tweaks i fsx.cfg er om jeg husker rett: [Display] RUNWAY_LIGHTS_SURFACE_SCALAR=1.2 RUNWAY_LIGHTS_VASI_SCALAR=1.2 RUNWAY_LIGHTS_APPROACH_SCALAR=1.2 RUNWAY_LIGHTS_STROBE_SCALAR=1.0 TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=80 TextureMaxLoad=2048 [Main] FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.25 [GRAPHICS] HIGHMEMFIX=1 [JOBSCHEDULER] AffinityMask=14 Dette var vel mine tweaks i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.