Tom Knudsen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Inbound KOLAB at FL140 Glide slope runway 19R Final Short Final Touchdown ( at last ) Reverse Gate 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Fine bilder av en nydelig maskin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du har altså fått simmen til å funke igjen, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Stendal Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ja det var veldig fine bilder:) __________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Fine bilder Tom! Er det photoscenery du har rundt Gardermoen? eller vanlig 'default'? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Hei ja, joda nå fungerer simmen perfekt igjen, enn så lenge i allefall.. Det er ikke noe photoscenery rundt Gardermoen, kun GEPRO Merged. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Så bra ut hvertfall! :cool: bra at simmen ikke krasja da! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Det skyldes nok bare at jeg hadde update 2 installert av NA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nørregaard Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan får du så meget autogen synligt i FS9? Har slideren på max og fulgt din guide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Litt instillinger og en modifisert default.xml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hva slags modifikasjoner, Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har sjekket litt i dag, vet ikke helt hva som gjør all autogen men min default.xml er redusert så den skaper i allefall ikke mer autogen, dvs jeg har slettet en hel del i den som jeg ikke ønsker at skal være i FS, så da må det være noe instillinger jeg har gjort i fs9.cfg og terrain.cfg. Disse tar jeg ikke på sparket her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kanonobileter som vanleg Tom Lyst å dele desse innstillingane i autogen med oss? Ser veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.