Tom Knudsen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Get back on the horse sa noen her på siten, vel det måtte jeg selvsagt og la opp en rute offline til Oslo fra Vigra for å overkomme flysimskrekken min. Her er resultatet fra dagens tur (obs 15 bilder) Og det var det, nå driter jeg i hele fs9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kjenner til følelsen... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Don't be so harsh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 http://www.nak.no/motor/bliflyver/index.htm Ingen crash to desktop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 he he, men crash til noe verre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har du den nyeste oppdatering av NORAP?? jeg fikk også crash to desktop akkurat der, over Mjøsa! var en bug i en av versjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg også har slik at det krasjer rundt om Gardermoen, men finner ikke oppdateringene, link???? på forhånd, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Kan forsøke med en update, har hatt en fast jeg har brukt hele tiden, ikke trolig at det er den som gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er vel ikke vits i å lage rettelser og oppdateringer siden ingen bryr seg om dem, men du finner riktig versjon her: http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/FS2004/scenery/europa/norge/75.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Har lastet ned denne + ENGM texture og OSL update Gardermoen ser bra ut nå, men flyturen gjenstår å fullføres, må ta en tur i kveld å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.