Gå til innhold

Resultater etter dagens STOL-konkurranse

Anbefalte innlegg

Vinner i Cub-klassen ble Fred, forran Ernie og Pål på tredje

Vinner i Beaver-klassen ble Øystein

Vinnere i Porter-klassen ble Øyvind og Pasi. Øyvind hadde korteste landingsdistanse og Pasi korteste takeoff-distanse

Sammelagt ble Fred og Øystein vinnere, med Øyvind og Pasi på delt andreplass

Gratulerer alle sammen!

Ettersom jeg var dommer fikk jeg bare tatt to bilder av arrangementet.

Her er en av Øysteins landinger. Litt hard, men fly og Øystein overlevde

2010-7-11_21-8-42-181.jpg

Takeoff av Øyvind, pent :)

2010-7-11_21-9-25-579.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg var dommer fikk jeg bare tatt to bilder av arrangementet.

Hva?!

Jeg trodde det skulle bli målfoto og greier :grin:

Heh, neida, det ble ikke noe tid for meg heller til å ta bilder, her var det noe kluss med PNW og MSxW som gjorde slik at jeg hadde seriøse grafikk problemer og endte opp med å måtte re-starte hele greia på nytt etter litt omrokkeringer i scenery library....typisk he he he

Men morro var det, og det frister med gjentagelse :D

Så får i håpe det var noen andre som fikk knipset noen flere bilder, for dette var som sagt, om enn litt kaotisk til tider , utrolig gøy....og ikke minst utfordrende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Hva skal man med målfoto, når de som vant laget store hull i asfalten. De skulle egentlig ha stilt i klassen for de nedskutte. Og hva syns man om dommerpanelet? Her sitter de behagelig plassert i en Pilatus Porter, og deler ut førsteplasser til, ja nettopp Pilatus Porter! Er det ingen som ser sammenhengen.....?- :grin: He he, neida resultatlista gikk ikke så hardt innpå meg, dette var faktisk kjempegøy, og det er lenge siden jeg har konsentrert meg så intenst under simulatorflyvning :D . Et kreativt og artig tiltak, og addon-sceneryet fra Pasi blir værende hos meg ei god stund til. Jan Arild var så grei å offre flytid til fordel for myndig dommer og flykontroll-ledelse, så vi andre fant vår plass i et godt kontrollert kaos. Ikke så mange bilder fra meg heller, da jeg mye av tiden befant meg i landingsrunder, og mesteparten av dramatikken var på stripa.

konk9.jpg

Jeg stilte med Cub, og måtte finne meg i at de store gutta prøvde å psyke meg ut før start.

konk6.jpg

Og nervene ble satt på en alvorlig prøve da flere av deltakerne trynet mens jeg enda stod i take off-køen. Her ser vi Fred i en uheldig situasjon, så vi lar han være anonym av hensyn til familien.

konk1.jpg

Landingsrundene foregikk greit og ryddig, så det var gjerne 2-3 fly i lufta, mens like mange klargjorde take off.

konk2.jpg

Etter godkjent landing ( for de som ikke havnet i skogen eller under asfalten) var det bare å taxe tilbake til køen for start.

konk8.jpg

Her satt Jan Arild og dirigerte hele gjengen fra sin cockpit.

konk4.jpg

Øystein som fikk både 1. 2. og 3.plass i sin klasse for Beavere.

konk7.jpg

Og undertegnede i en av de mange perfekte, feilfrie og eksemplariske landingene.

Dette må vi fortsette med, neste gang med litt vind, turbulens og enda flere deltakere :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemoro og se bildene fra dette.

Det var ett knall arangement som absolutt frister til gjenntagelse.

Stiller meg bak det som blir skrevet her at det er sjelden jeg har vært så konsentrert på landinger før.. :)

Nå er vi vel ferdige med dette mareritt opplegget nedi Sør-Afrika også, så kanskje det blir flere deltagere neste gang? :crazy:

Anbefalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...