Jan Arild Gjemble Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Vinner i Cub-klassen ble Fred, forran Ernie og Pål på tredje Vinner i Beaver-klassen ble Øystein Vinnere i Porter-klassen ble Øyvind og Pasi. Øyvind hadde korteste landingsdistanse og Pasi korteste takeoff-distanse Sammelagt ble Fred og Øystein vinnere, med Øyvind og Pasi på delt andreplass Gratulerer alle sammen! Ettersom jeg var dommer fikk jeg bare tatt to bilder av arrangementet. Her er en av Øysteins landinger. Litt hard, men fly og Øystein overlevde Takeoff av Øyvind, pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Dette fristet til gjentakelse Og en stor takk til Pasi for ett flott scenery addon til Darrington. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ettersom jeg var dommer fikk jeg bare tatt to bilder av arrangementet. Hva?! Jeg trodde det skulle bli målfoto og greier :grin: Heh, neida, det ble ikke noe tid for meg heller til å ta bilder, her var det noe kluss med PNW og MSxW som gjorde slik at jeg hadde seriøse grafikk problemer og endte opp med å måtte re-starte hele greia på nytt etter litt omrokkeringer i scenery library....typisk he he he Men morro var det, og det frister med gjentagelse Så får i håpe det var noen andre som fikk knipset noen flere bilder, for dette var som sagt, om enn litt kaotisk til tider , utrolig gøy....og ikke minst utfordrende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. juli 2010 Hva skal man med målfoto, når de som vant laget store hull i asfalten. De skulle egentlig ha stilt i klassen for de nedskutte. Og hva syns man om dommerpanelet? Her sitter de behagelig plassert i en Pilatus Porter, og deler ut førsteplasser til, ja nettopp Pilatus Porter! Er det ingen som ser sammenhengen.....?- :grin: He he, neida resultatlista gikk ikke så hardt innpå meg, dette var faktisk kjempegøy, og det er lenge siden jeg har konsentrert meg så intenst under simulatorflyvning . Et kreativt og artig tiltak, og addon-sceneryet fra Pasi blir værende hos meg ei god stund til. Jan Arild var så grei å offre flytid til fordel for myndig dommer og flykontroll-ledelse, så vi andre fant vår plass i et godt kontrollert kaos. Ikke så mange bilder fra meg heller, da jeg mye av tiden befant meg i landingsrunder, og mesteparten av dramatikken var på stripa. Jeg stilte med Cub, og måtte finne meg i at de store gutta prøvde å psyke meg ut før start. Og nervene ble satt på en alvorlig prøve da flere av deltakerne trynet mens jeg enda stod i take off-køen. Her ser vi Fred i en uheldig situasjon, så vi lar han være anonym av hensyn til familien. Landingsrundene foregikk greit og ryddig, så det var gjerne 2-3 fly i lufta, mens like mange klargjorde take off. Etter godkjent landing ( for de som ikke havnet i skogen eller under asfalten) var det bare å taxe tilbake til køen for start. Her satt Jan Arild og dirigerte hele gjengen fra sin cockpit. Øystein som fikk både 1. 2. og 3.plass i sin klasse for Beavere. Og undertegnede i en av de mange perfekte, feilfrie og eksemplariske landingene. Dette må vi fortsette med, neste gang med litt vind, turbulens og enda flere deltakere . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kjempemoro og se bildene fra dette. Det var ett knall arangement som absolutt frister til gjenntagelse. Stiller meg bak det som blir skrevet her at det er sjelden jeg har vært så konsentrert på landinger før.. Nå er vi vel ferdige med dette mareritt opplegget nedi Sør-Afrika også, så kanskje det blir flere deltagere neste gang? :crazy: Anbefalles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Fikk teamspeak litt seint til å fungere, men hvis det er mulig, så hadde det vert knall med en gjentakelse neste søndag, sånn at eg og kan vere med, Vil gjerne! Hva sier dere, en omgang til neste søndag med litt mer vind og turbulens, det kunne jo vert gøy! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Ser hardisken min takket for seg på den perfekte timingen.. NOT! Fine bilder folkens! Skulle gjerne ha vært med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis noen har lyst og serveren er oppe, så kan vi jo dra og tørrtrene litt ikveld...skal vi si kl. nuh! he he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Serveren er oppe og går den ... jeg er på langtur med stort og tungt, så jeg får ikke vært med ... men det er fritt fram på Darrington Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.