Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei, da er det planlagt C1-utsjekk siste lørdag i Juli. Har du ledig tid og rating til å sitte en av nevnte posisjoner som trengs for å få god staffing av ATC så ser jeg gjerne at du blir med å hjelpe til! Fyldig info kan du finne her og det er også der du burde melde ifra om du vil sitte ATC. Merk at S2 studenter må sitte ENGM eller utenfor ENOS. Og til dere som heller vil fly så er det bare bra det Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Du som har vært så snill å komme på mine treninger, men så kan ikke jeg komme på din CPT fordi jeg er bortreist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Da har jeg meldt inn mine ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Jarle da er du satt opp på ENGM_TWR, enjoy og Håkan Schulz på ESOS! Får vi dekt opp EKDK,ENBD_S,ENSV nå så begynner lista med needed å fylle seg! *counting days* Takk for bidrag folkens Begynner å ligne noe nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Trenger en del norske C1 posisjoner nå så er need to have lista fyllt opp. ENGM_APP er også mulig blir nødvendig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 2uker igjen Treng forts nok av Ctr posisjoner i Norge om staffinglista skal fylles! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Update! En uke igjen, noen posisjoner på NEED TO HAVE som mangler: -ENGM_APP stby -ENOS_CTR etter utsjekk fra 22.00 -EKDK_CTR plenty ACC som kan fylles så det letter trykket på ENOR_S. På nice to have så er det nok av twr og approach plasser utenfor ENOS som kan dekkes! Trenger nok den hjelpa jeg kan få med ATC-dekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Lykke til! Men hvilket klokkeslett begynner denne? Kan ikke huske å ha lest det noen plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Står 1830-2000Z på staffinglista på vaccsca. Dvs 2030-2200 lokal tid da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ahh, der ja... I overskriften til og med :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Need to have ENOS_CTR: Anders Merch Grønmyr (candidate) *ENGM_APP: ENGM_TWR: Jarle Pedersen ENOR_CTR. Anders Henriksen EKDK_CTR: ESOS_CTR Håkan Schulz After 20:00Z **ENOS_CTR: Nice to have ENBD_S_CTR: ENSV_CTR: ENGM_GND: Even Rognlien ENGM_DEL: ESMM_CTR: ESSA_APP: Oscar Andersson EKCH_APP: ENVA_APP: ENVA_TWR: Snorre Bigseth *Note that ENGM_APP will be required to sign off in case of low traffic levels. **We also require someone to step in on ENOS_CTR or ENOR_(S)_CTR when the candidate is finished. Examinator: Daniel Edvardsson LA: Daniel Klepp Listen NEED to have må være fyllt ut innen torsdag! Så hjelp til med denne helst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hadde det ikke vært for min ringe rating, skulle jeg gjerne ha hjulpet deg. Synd at ENGM krever minimum OTS på alle plassene, men men. Får kanskje hive meg i min trauste MD80, eller kanskje sitte ATC et annet sted i Noregs land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 ENZV,ENBR er gode plasser for TWR, piloter trengs jo også! Men need to have listen har du vel vanskelig for å hjelpe til med som ferskeste tower-atc i Norge hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kan noen ta ENGM_APP? det er siste vi trenger nå! Kjedelig å måtte utsette dersom man ikke får fylt opp listen. Koman folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 har ventet et par mnd på denne utsjekken så jeg håper utsettelse ikke blir et alternativ men ENGM_APP og EKDK er vel så godt som nødvendig for å unngå dette så har du ratinga sitt gjerne 90min ved scopet så skal jeg gjøre mitt for at jeg står for min del av jobben ved å bestå utsjekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Skader nok ikke med enda mer trening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Poster: Per-kristian JensenEmne: Re: Staffinglist for my CPT ENOS 31/7 Skader nok ikke med enda mer trening! smile Vil tro jeg har trening nok når jeg er klarert for utsjekk! Skader ikke om du holder deg for god til de kommentarene dine jeg begynner bli bra lei av, da tenker jeg hovedsakelig på de som er rettet mot andre elever til meg! Har du ikke noe positivt å si så hold kjeft er det noe som heter, syns du kan ta den til etterfølgelse! Så lar vi denne tråden holde seg til topic igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Oi! Det var ganske frekt sagt Per Kristian... Edit: Sorry, det ble off-topic... Nå må det bli on-topic Beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Nå mangler bare EKDK_CTR Så da blir det nok å gå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.