Gå til innhold

Myggen / Øyestikkeren - du bestemmer


Anbefalte innlegg

fsscr004-3.jpg

 

 

Hallais! :D

 

 

Da har eg fått tid til å sette meg ned å fly myggen min litt mere, må si eg virkelig liker den, den skiller seg ut blant andre visper som en tung, treig og ubalansert sak. Sitter med et inntrykk etter hver tur, at denne er tung.. :D

 

En ting eg legger godt merke til et problem når eg skal lande, er nok godt vandt til andre visper, men denne har litt skeivt tyngdepunkt, sentrerer eg stikken, begynner den og tippe fremover. Dette blir nok en vanesak, men det gjør den noe tricky og lande, og landingene går opp i hovring og justering i stedet :grin:

 

Modellen ser fantastisk ut, har aldri sett så mange bevegelige deler på et helikopter i simmen før, så her har virkelig Milviz gjort en god jobb på modeleringen :D Ser turbinen og koplingen til halen i bevegelse! Lyden er fantastisk og VC'en er flott! :D

 

Får vel slenge ut noen bilder, tok en testtur fra Concrete og litt i nærområdet. Tok ikke sjangsen å lande på helipaden på Concrete igjen! :grin: :blush:

 

fsscr005-1.jpg

 

Høyst detaljert motor

fsscr006-2.jpg

 

fsscr007-1.jpg

 

fsscr008-2.jpg

 

Operatøren har også grei sikt over lasten, dersom det skulle henge noe i kroken

fsscr010-3.jpg

 

fsscr011-2.jpg

 

Begynner og finne stillingen for touchdown, men den snur seg jo hele tiden.. :grin: Store krefter i sving fra den halrotoren!

fsscr012-2.jpg

 

fsscr013-3.jpg

 

Så noen Cockpit shots, syns den er veldig bra!

fsscr015-2.jpg

 

fsscr016-2.jpg

 

fsscr020-2.jpg

 

fsscr019-2.jpg

 

Bilde av operatøren sin arbeidsplass

fsscr018-2.jpg

 

Så et siste av Cockpit før vi forlater maskinen for en kaffi :D

fsscr017-1.jpg

 

 

 

Det var det eg hadde denne gang. Maskinen kan anbefales, en sånn "kjekk å ha artikkel" i hangaren :grin:

 

 

Nesten God helg!

 

 

Mvh Tommy :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...