Ola Haldor Voll Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Norwegian Forces modden for Battlefield 2 søkte etter noen som kunne gjøre 3D modellering av litt forskjellige typisk norske bygninger, og ut fra listen valgte jeg meg en Statoil bensinstasjon. Tenkte kanskje om noen var interessert kan den glatt brukes i MSFS/X-Plane ved hjelp av litt konvertering. Modellen ligger i en .LWO fil. Teksturer er ikke noe jeg gjør på denne modellen, men har lagt inn to plakater for syns skyld i renderingen. Modellen er i underkant av 3000 polygoner alt i alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gleder meg til den modden kommer ut Kom på noe, det er jo en Statoil stasjon på OSL. Sund..... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hey. Er dette en standalone mod, eller er det den der Project Reality dritten som ikke ville innstaleres hos meg? Flott modell anyway.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har ingen snøring på dette med modden utover det at de søker folk som kan gjøre 3D modellering og tekstur. Men kan godt være at det er noe i forbindelse med Project Reality. Det skulle visst være en 'reality mod' har jeg lest et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ola Haldor, dette er til Project Reality. Står jo ganske så tydelig i toppen på siden du har postet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Hehe ja jeg fant det forumet i signaturen til en via forumet hvor jeg opprinnelig ble oppmerksom på at prosjektet eksisterte. Dermed registrerte jeg meg sporenstraks og la ut bildene der også. Forumet til MODen kan dere forsåvidt finne her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ola, så det der om tekstur på forumet. Mener de at de ikke kan bruke modellen i det hele tatt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tror han som kommenterte det må ha tolket renderen som et forsøk på tekstur - men det er det noen andre som skal gjøre. Jeg la bare enkle farger på polygonene tilsvarende det de har i virkeligheten og ut fra referansefoto så man får en viss peiling og følelse på hvordan det kan bli. Så får det være opp til den som skal gjøre teksturjobben å få det til å se bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.