Gå til innhold

Noe stort "myggete"

Anbefalte innlegg

Hallais!

Gikk en tur rundt sykehuset i Darrington etter en landing og et tungt løft på 7.5 tonn som var tungt nok :D

Bildet er tatt etter landing og shutdown :)

Somethingbig.jpg

Stor maskin, lyden er konge, serlig oppstartslydene, de er realistiske! Flyegenskapene er litt dodosim aktige uten å vere Dodosim, altså de var ganske realistiske, måtte ligge på pedalen en del etter hvert som farten sank!

Anbefales for de som liker tunge maskiner og fleksibilitet! :cool:

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Myggete? Ligner mer på en forvokst øyenstikker fra atomkraterne på Novaya Zemlya :grin: . Har fulgt med i utviklingen av denne modellen i lang tid nå, og ser ikke bort fra at dette monsteret kan havne i hangaren ( helst utenfor) min.

Stilig, men sparsom presentasjon........ Vi trenger mer info om dine erfaringer :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt og lasta ned, og kun prøvd noen få ganger siden min stakkars PC trenger nok enten en liten oppgradering eller en formatering, men jeg har kun blurry texturer i VC og dermed blir det litt vanskelig/umulig å se noe som helst av hva de forskjellige knappene gjør.

Er det noen som har samme problem, evt en problemløsning..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...