Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2010 Har leid meg et gammelt skur ute i ødemarka, akkurat passelig krypinn for noen uker i fred og ro. Ikke langt unna er det laks i elva, flystripe på jordet og en bonde med en skinnende Piper Super Cub på låven. Dagene går i sakte tempo med fluestanga langs elvebredden og en liten hickup på innerlomma. Et par ganger i uka låner jeg Cub`n og drar på handletur til nærmeste småby. Ser ut til at jeg var førstemann på parkeringsplassen i dag, men det kommer flere rekende utover formiddagen. Det er store avstander i dette landet, og for mange er flyet det eneste praktiske framkomstmiddelet til butikken. Dette kaller jeg ferie.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Stendal Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 oioi veldig fine bilder og gode komentarer ____________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nydelig serie dette Ernie.... vil jo selvsagt ha en fangstrapport, og om du fikk plass til all laksen i flyet Flotte bilder og herlig story Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Flotte bilder Ernst, kjøpte selv dette sceneryet igår og må si meg storfornøyd, utrolig god atmosfære og feeling på de to flystripene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Lekkert! Rått scenery du har der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Lekkert lekkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Se her ja. Det var kjente områder Nydelige bilder som alltid, Ernie. Nå er det bare å vente på OzX sitt slipp av småflyplasser i PNW-land.(Freeware) Hva med en siste søndagstur i dette området før severen tas ned og flyttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Fine bilder!! Hadde vært kult med en multiplayer tur gitt, men det lar seg nok ikke gjøre da jeg ikke har fått svar på min password request enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sjekk PM :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 En tur i vakker natur med stempelmotorer? Jeg er med :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg er klar for en tur i PNW-land idag! Ingen tvil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2010 Heiåhå, takk for hyggelige kommentarer folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Flotte bilete Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 SE HER JA!!!! Skikkelig idyl og ækte Beiar-stemning over bilene!! Beit laksen eller ble det bare pils og hickup?? :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. juli 2010 Beit laksen eller ble det bare pils og hickup ...... Nesten like bra som i Beiarn :grin: . Men det ble ikke så mange laksene, for jeg hadde knapt kommet hjem fra butikken, så haglet det med typiske søndagsflyvere. Et svare leven og landinger på kryss og tvers over hele farmen. Har ikke sett et vak etterpå, og de fleste laksene har vel rømt til havs for lenge siden :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.