Einar Kristiansen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå syns jeg MP-gjengen herjer litt for mye her med sine flotte villmarksturer,bra det Men nu e da pinadø påtide med litt skjikkelig "JERN" :grin: Når man tenker etter så fraktes det mye rart høyt oppe i luften kloden rundt alt fra conteinere,kjøretøy,gods...Ja, y name it. Etter å ha rattet i vel 4 timer ankommer vi rwy 36 Sola Sidevind fra 300,det tråkkes på pedaler og rattes Stady Dagens last 2 nye brannbiler til stasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tøffe bilder! Hvem har laget flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2010 Håhååå, bra jobba Einar!! Godt å se at du logger timer på Alphasim`s arbeidshest. Selv venter jeg fremdeles på skikkelig VC til modellen, og jeg har ikke gitt opp håpet på at de klarer å fullføre dette. Synes Alphasim har gjort en fantastisk fin jobb så langt, men det er jo en uting å love trofaste kunder en leveranse som stadig blir utsatt :cry: . Vel vel, NÅR monsteret har fått seg VC, så skal vi ikke se bort fra at det blir et heftig innslag i søndagsklubben :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.