Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, så har Aerosoft sluppet sitt nye "forsøksprosjekt Andras Field" Tanken er å skape et Online simsamfunn der hvor de mest "innbarka" brukerne kan kjøpe sine egne tomter eller eiendommer og flyplassen har en stor rullebane, gliderfelt og en sjøflybane. Området er stort og full av detaljer, til og med et "kranglete ungt par" har de fått med Her er vi parkert på apron, en stor apron med plass til mye fly ved store flyinn. Her finner du flyskole, pilotshop, hovedbygningen og flere ulike verksteder og mange hangarer Over gliderfeltet med den gamle millitære delen av flyplassen i bakgrunnen Her ser vi tilbake på den gamle millitære delen med shelters Over Airpark'en. Her ser vi Aerosofts egen eiendom Like utenfor byen har vi dette slottet/borgen Det går en gondolbane opp til toppen til denne Oversikt over Airpark. Som du ser finnes det både eidendommer med hus og hangar, eller om du vil bygge selv, kun tomten. Disse blir auksjonert ut på forumet til Andras Field Tilbake over apron. Full av detaljer, veteranbilder, fontene og mennesker som rusler rundt Her passereres sjøflyhavnen Oversiktsbilde over flyplassen med enden av taxiway rett ut i vannet for amphibians Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. juli 2010 Har nå du også begynt! Ikke før har jeg roet meg etter Concrete-sjokket fra Fred, så kommer du med dette?! Det ser unektelig spennende ut, men jeg er fortsatt litt forvirret om hva dette egentlig handler om? Vi kan jo møtes hvor som helst i MP, så hva er det Andras Field har å by på som ikke andre scenery har???? Og forresten, hva slags fliksflakseri er det du flyr omkring med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Heisan Ernie og takk skal du ha. Først av alt. Dette er en Stinson 108 Voyager som får lufta seg litt idag. Ellers så skal jeg prøve og forklare Andras Field. Aerosoft har laget en fiktiv flyplass, med både gliderfelt og sjøflyhavn samt en "airpark" (et typisk amerikansk uttrykk, du vet airpark er for amerikanere som har ett fly i hver hage. Da kan de jo like så godt bosette seg på flyplassen og ha hangaren sammen med huset Første gang vi så dette var vel "Diamond Point" til FS9 om jeg ikke husker feil. Tanken til Aerosoft iallefall, er at flyplassen og Airparken vokser i takt med kjøperene. I utgangspunktet kjøper man sceneryet for straks over 19 euro. Da får man alt du ser på bildene og hele sceneryet. Så vil de forsøke å auksjonere bort tomter eller eiendomer til høystbydende som da får navnet sitt ved eiendommen i sceneryet og kan kalle det sin eiendom. Ca hver tiende dag eller en gang i uka eller noe sånt kommer det oppdateringer til sceneryet så det er så up to date som mulig, både med hensyn på utvikling av flyplassen og også Airparken, med nye eiendommer og eiere. Men, selvsagt kan man bruke dette slik det er uten å kjøpe eiendommer og selvsagt bruke det på MP slik det er idag. Noe av tanken til Aerosoft er å sette opp egen MP-server til dette sceneryet på samme måte som det ble gjort til Emma Field og på den måten skape ett litte nettsim-samfunn rundt flyplassen, slik Emma Field er i dag også. Uansett hvilken måte du velger å "bruke" sceneryet på, så er det utrolig flott og detaljert og ikke minst spennende prosjekt å følge for å se om det er levedyktig med ett "europeisk "Emma Field" men pluss en airpark der du kan eie en eiendom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. juli 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. juli 2010 Takk for utfyllende svar Jan Arild. Joda, jeg husker godt både Emma Field og Diamond Point i FS9, og fløy like mye omkring der som i PNW i dag . Det er forresten på gang en ny variant av Emma Field til FSX, men det er nok et stykke unna........ Skal følge med i utviklingen av Andras Field også, og kanskje investerer jeg i et gammelt skur nede ved sjøflyhavna, så kan jeg invitere på glass ved anledning :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Flotte bilete. Stinson 108 Voyager er eit fantastisk fly. Var så heldig å få tatt halehjulsutsjekken min i ein slik ein. Stødig og fin, men noko vrien i 17 knops sidevind under landing :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Idiotisk oppfunn av Aerosoft, la nå flyspille være flyspill og Sims være Sims.. Nice pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, det passer ikke alle, Tom. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.