Paul-André Tilrem Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Fant et gammelt bilde som lå borgjemt i en skuff i en kommode jeg kjøpte på eBay. Det er visstnok en Pasped Skylark. Fløy første gang i 1935 og eies nå av en privatperson i Versailles i Missouri. Beklager kvaliteten, men det har ligget ubeskyttet i hvem vet hvor mange år Det finnes bare dette eksemplaret igjen i verden. Prøvde å få tak i eieren, og så snill som han var sendte han over et bilde rett etter en litt større overhaling av flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 28. juni 2010 ...nei dææææsken hain steike, der har hain piskaintuill mæ vært å kjøpt sæ veteranfly!?!?!? Har selv fundert litt på denne modellen, men har vært for opptatt utenfor PC-sfæren til at jeg har fått ut finger`n. - Stilig måte å presentere vidunderet på, men du kan da ikke la oss sitte igjen som dirrende spørsmålstegn. Her må det framlegges mer dokumentasjon og testresultat!! Jeg har god erfaring med det Lionheart lager, og prisen er overkommelig, men hvordan føles det når du beveger deg mellom myriader av luftmolekyler?? Får du heftig puls, utvidede pupiller og et merkelig uttrykk i ansiktet?? Fortell, fortell . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Den er hærlig. Bra perfomance, løfter fort med sine gode STOL egenskaper. Veldig nærvøs når det blåser og man må konstant jobbe for å holde den rett. Prøvde den langs kysten i PNW nå som det er overskyet og litt stormfullt der, og det anbefales sterkt. :grin: 12 dollar er ingenting for denne maskina, og det er ikke det fnugg av fps tap selv med HD utgaven. Satt med et smil om munnen under hele turen, og denne er perfekt til å utforske landskap med ettersom den ikke er den raskeste maskina der ute. Og for ikke å snakke om lyden. Oi oi oi Som det står i manualen: A custom sound package that is liable to vibrate your coffee mug off your desk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 28. juni 2010 Takk skal du Paul-Andrè, da trekker vi for gardinene, lirker opp VISA-kortet og sier godnatt til resten av familien..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 For en som ikke er interessert i 737er og tilsvarende så denne rett og slett griselekker ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 28. juni 2010 .....og griselekker er den!! Igjen takk for hint og inspirasjon Paul-Andrè, denne farkosten falt i smak hos meg. Passelig laidback forflytning, medbragt varmrett og høye stettglass Og LYDEN folkens, lyden!! :cool: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Måtte ta meg en tur til før senga kaller. Ferden gikk fra Bremerton, om Vashon før landing på WA69 Og som Ernst sier: Lyden. Det er artigst å fly den fra utsiden. Skikkelig god gammel stempelmotorlyd :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.