Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. juni 2010 Her skulle vi selvsagt vært i "Little Norway", men da det er så mye annen forstyrrende flytrafikk i samme området, valgte jeg en stille og fredelig flyplass på Shetlandsøyene. Formasjonsflyvning er kjempegøy trening av flyferdigheter, og med dagens PCer går dette som smurt, enten man flyr i MP eller bruker FSRecorderX. Siden det er få som har fått opp øynene for P-36 måtte jeg ty til sistnevnte. Dermed tok jeg noen treningsturer sammen med Ernie, Ernst, Kristoffer og Fotohatt :crazy: . ..... det er landingene som er mest utfordrende, og viktig at de fremste flyene lander langt inn på stripa. Ellers ken det være vanskelig hvis det er for mye termikk og urolig vær. Ingen fototricks, bare pur glede . God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 WHOA Utrolig stilig gjennomført. Tipper det rumla passe bra på rommet ditt :grin: Slikt kan skape uro i familiefreden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Exselent Mr Fotohatt! Din rumpe passer godt inn i disse legariske stempelmaskiner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. juni 2010 Din rumpe passer godt inn ..... min hvaffornoe?? Her synes jeg offisershumoren fra NATO-messa går vel langt over i privat trakasering..... :grin: . Tipper det rumla passe bra på rommet ditt Slikt kan skape uro i familiefreden He he faktisk, modellen har ruvende lydkvalitet, og når vi er fire stykker høres det godt forbi familiens aksept for personlige utskeielser :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Utrolig flott Ernst! Har sagt det tidligere, og gjentar det gjerne. Meget imponert over evnen din til å fly i tett formasjon og samtidig ta gode bilder. Modellen tar seg godt ut på foto også. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Meget imponert over evnen din til å fly i tett formasjon og samtidig ta gode bilder. Da har du ikke sett hvordan han flyr på søndagssamlingene :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Lekkert Ernie, alltid morro å se deg, og dere tre andre ut på tur med FSRecorder ... du skaper stor troverdighet i bildene dine, det var så jeg formelig hørte brumlingen mens jeg så på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. juni 2010 Takk skal dere ha, hyggelig at dere henger rundt flybasen i sommervarmen :grin: Da har du ikke sett hvordan han flyr på søndagssamlingene ..... he he, da må jeg få trekke fram et lite minne fra en av våre første søndagsturer ( en onsdagskveld ) på Edwards. Pål var aldri mer enn noen meter unna, så her må vi dele på ansvaret for tvilsom oppførsel i himmelrommet :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Lækkert! God å se painten i virtuell luft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.