andreas nærbø Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei Den 29 juni blir jeg 13 år og får min ^^account^^ åpnet på vatsim. Jeg har noen spm angående dette. 1. Når jeg har loget meg på vatsim og har filet en flightplan. Hva er det første jeg sier ? 2. Jeg bruker avira virusprogramm. Ser jeg fly på vatsim da ? 3. Burde jeg fly med ´´newbies`` i remarks de første turene ? Håper på noen flotte år fremover med alle dere vatsim folk Gleder meg til og komme tilbake her på vatsim. Skal delta på så mange treninger jeg får til Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Les igjennom de to "sticky'ene" du finner på toppen av dette emneområdet her på forumet. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 På vatsim i Europa setter man egentlig ikke squawk Charlie før man entrer runway. Skal du fly i USA vil de at du squawker Charlie (eller NORM(-al)) før du pusher fra gate. Men ikke tenk for mye på det, ATC vil påminne deg om du skulle glemme det Ser fram til å få deg på radaren Andreas! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 1. her er noen tutorials som ligger på vaccsca.org via pilot menyen: http://www.vaccsca.org/pilot/training/tutorials 2. Det må du nesten vente og sjekke ut, noen går det med andre ikke. 3. Kan være lurt å skrive newbie i remarks slik at ATC vet du er nybegynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Logg på VRC som observer og lytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har ikke du fløyet på VATSIM før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jo , for et halvt år siden Husker ikke så mye av det nå :crazy: Så jeg tenke at jeg bare skulle lage en post her for og se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hele 152 timer.. Var ikke lite heller da :crazy: http://stats.vatsim.net/search_id.php?id=1085898 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Hei ! Da er det bare en time og mindre igjenn til jeg har lovt til og fly på vatsim. Så jeg lurer på hva må jeg gjøre for og få åpnet accounten min ? Andreas EDIT : 152 timer det var jo litt det da blir nok endel fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 må sikkert sende epost til de noen i vatsim systemet som kan åpne igjen, om du har account..? Men vet ikke sikkert jeg! Blir vel rett på Vatsim i natt da ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 http://www.vatsim.net/staff/bog/ Email VP Membership å se om det er noe han kan gjøre. Det er dog en liten sansynlighet for at du har fått en perm. ban for å bryte reglene når du først meldte deg inn, men somsagt, sjekk vatsim.net -> staff for å se hva du kan gjøre. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I følge Cert Check så er du Suspended Permanently da men. Er du sikker på at de sa at kontoen din ville bli åpnet når du fylte 13? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 [innlegget er slettet] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.