Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2010 Ja rettåslett en nydelig modell og meget troverdige flyegenskaper. Mudry Cap 10 ekte FSX Native ! Samme modell har lenge vært populær i FS9, men nå er den løftet over i en langt mer avansert utgave og nitidig utviklet flight mdl. Ikke så rå som Extra 300, men elegant i bevegelsene og full av charm for den som behandler henne med respekt . Anbefales! Og hun takler både spinn og sidegliding og det du måtte finne på, men pass på fart og energi. Behandler du skjønnheten respektløst, kan hun fort bli et udyr :grin: . God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Flotte bilete av eit flott fly Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Måtte opp og prøve denne maskina jeg og. Og den skuffer ikke i det hele tatt. Veldig stødig og manøvrerbar Litt kraftig beacon. Lyser opp hele panelet, og skremmer fuglene rundt Darrington Alt i alt en artig liten krabat som leverer. Bare litt vanskelig å få ned hastigheten før landing :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Herlige bilder av dere begge Åssen er flyfølelsen på denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 http://i150.photobucket.com/albums/s95/Fotohatt/FlightSim2010/cap4.jpg Knall bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2010 Takk skal dere ha. Åssen er flyfølelsen på denne da? Veldig bra ! Hadde nær sagt "typisk fransk, finjustert scharm" :grin: . Dette er jo et fly fra 70-åra med relativt svak motorytelse, og på langt nær den råe rollrate`n man ser på dagens Extra300 og diverse russiske aerobatic-spesialiteter. Denne modellen må flys med følelse og ett øye på "kula", det er ikke bare å bryte på med joystikka i alle retninger og full throttle!! Heldigvis, for slik flyvning er direkte kjedelig :tired: . Jeg er faktisk imponert over hvor bra flght.mdl. de har klart å lage, hvor både spinn, sidegliding, highspeed stall, hammerhead, m.m.m. føles realistisk, samtidig som flyet oppfører seg eksemplarisk lett angående "frames" !! Bare litt vanskelig å få ned hastigheten før landing Det har jeg ikke opplevd....? Throttle tilbake, halv flaps, og hun roer seg pent og pyntelig. Full flaps på finalen, og hastigheten er lett kontrollerbar helt ned til perfekte trepunkts . Men hun kan være vanskelig å bremse opp på stripa, da tomgang har høyt turtall og propellen ikke er vridbar ( som i virkeligheten visstnok ). I`m in løøve :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Lekte meg litt på Edwards med den i stad, og jeg blir ikke mindre lei av den :grin: Takker for linken Ernst, denne kommer jeg til å leke mye med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har flydd denne masse i fs9 og fsx, den er knall! Nydelig fremføring av en flott modell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2010 Helt enig, kjempeflott modell, og enda bedre ble den da jeg byttet lydfilene med Carenados Skywagon. Passer som hånd i hanske . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Da ble den jo skikkelig artig da. Syntes lyden var litt tam ja, og særlig når jeg fant ut hva slags lyder de hadde brukt :grin: Nå høres den bare sterkere ut enn den egentlig er. Akkurat som en rånebil med hull i eksosen :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.