Tom Knudsen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 http://www.dinside.no/844904/hva-er-det-de-gjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skulle hatt litt av denne supersterke teipen ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Herlig MacGyver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Albinoen har også fått seg en liten "reparasjon" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg kan bruke teipen til og fikse noe her hjemme :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg kan bruke teipen til og fikse noe her hjemme :grin: Hvis eg forstod den rett, så funker det nok bra! :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den er også veldig fin til å maskere rundt flater/ting man skal slipe/pusse. Bruker den mye på jobben. Edit* Altså metallteipen fra dinside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvorfor gir du tråden tittelen "Gaffatape", når artikkelen selv forklarer at det ikke er det? /T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvorfor skal du kverulere sånn? (klarte ikke å dy meg) Dog, gullegod teip detta Men mulig jeg tar feil, men er det ikke en "urban legend" om en som fikset et Piper Cub eller lignende med teip etter at den fikk et ublidt møte med en bjørn eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Urban legend? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fordi folk faktisk tror at vi bruker gaffatape til å fikse flyene med, og blir redde, når det ikke er noen grunn til det... DERFOR! (klarte ikke å dy meg). Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Touchè Men se der ja Aslak, jeg er ikke helt fjern som jeg skal ha det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Tyrihjel Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det heter GAFFER ikke Gaffa, men det er det ingen i Norge som har fått med seg. (Gaffertape gir 675000 treff på Google, Gaffatape gir 230000 treff) En av produsentene som lager en variant av denne tapen heter imidlertid GAFFA. http://en.wikipedia.org/wiki/Gaffer_tape Oppkalt etter Gaffer, som er en fagfunksjon i filmbransjen http://en.wikipedia.org/wiki/Gaffer_(filmmaking) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.