Gå til innhold

Arbeidsuke, hvor hadde du?


Henrik Simonsen

Anbefalte innlegg

Mens det ennå var kald krig, hadde jeg arbeidsuke på NATO flyplassen Lista. Det var artig, hadde besøk av Phantoms (Tyske, tror jeg), og opplevde å se Buccaneers i *svært* lav høyde over runway fra tårnet. Ellers gikk dagene til overhaling av 12,7mm "firling" antiluftskyts.

 

Ellers klatret jeg en kveld opp en leider på denne hangaren:

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=552505#comments

 

Man kan se leideren på bildet. Og på det viset, pådro jeg meg min aller første refs (jepp fikk fler i marinen) :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde arbeidsuke på Rygge i sin tid, og det var strengt tatt ikke mye å skryte av. Det var ikke noe arbeid innvolvert i uka, og dagene gikk med på å få omvisning på de forskjellige stedene på stasjonen, 332skv og 720skv var artig, omvisning i kantina not so much. Det meste var i tillegg ganske dårlig lagt opp, så en dag bestod gjerne i omvisning på et sted, masse venting, omvisning på et annet sted, mer venting og så hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...