Gunnar van der Meeren Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Et lite knippe kjente sjøfly fra «sjøflyland» (Hardanger - hjemmebase for Fonnafly) :grin: LN-FFF: LN-HOZ: LN-DBG: LN-BFU: LN-HAI: LN-VYJ: LN-IKA: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2010 Flott malerarbeid og fin stemning i bildene. Ser for meg at hele bushgjengen fra søndagsturene innstallerte alle paintene, og så samlet vi oss i Hardanger i et fargerikt søndagstreff . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Will do om Gunnar legger ut linker til paintene fra Avsim. Eller så kan man lete, men er lat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takker for fine tilbakemeldinger. Jeg har mange små fly med norsk registrering, som aldri har blitt lastet opp. Dels skyldes dette at en god del av dem har custom innredning og panel (for å matche originalene). Carenados opplastingspolitikk tillater ikke at jeg laster alle filer som trengs opp til en public server. MEN, dersom noen kunne ha lånt meg plass på en FTP server, kunne jeg sikkert ha gjort alle disse tilgjengelig (i allefall for MP gjengen). Det dreier seg om et anseelig antall Cessna 206/172/185/182 (med og uten flottører). Jeg har også en og annen Piper i hangaren). Modellene er hovedsakelig Carenados... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Med den kvaliteten Carenado leverer, og de paintene Gunnar leverer, er jo dette det virkelige himmelriket :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.