Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skal legge ut en ny serie i morgen etter siden jeg tweaket enb filen litt mer etter denne turen. Jeg er enig i at fargene fortsatt er litt for svake. Håper bildene faller i smak uansett. Lufthansa 430 ready for clearance to Chicago O'Hare. Cockpit view during taxi. Catching up with a LOT 737. Number 3 in line for takeoff. Lufthansa 430 cleared for takeoff. So long Frankfurt! 238 passengers enjoying the view. Crossing Lake Michigan on descent. On the glideslope for 04R. Lufthansa 430 have the runway in sight. Soft touchdown, ready to exit runway. Received gate M16, next to the Alitalia. Almost time to stretch the legs. Block time was 9hrs 15min. Safely by the gate. 12:41pm local time, 1 minute behind scheduled arrival. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fine bilder, men prøv å tenk hvordan det ville sett ut i virkeligheten når du tweaker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Som sagt Tom så har jeg lekt meg med innstillingene etter at jeg tok disse bildene. Tror nok det blir litt annerledes i neste serie :cool: Dersom du ser på Youtube kanalen min så setter jeg aldri ut for å lage en bildekommentar men jeg tenkte nå "pytt pytt" mens jeg stod ved gate, selv om jeg ikke var helt fornøyd med fargene. Jeg orket bare ikke å boote simmen på nytt etter forandringen i enb filen min siden dette tross alt var en tur på over 9 timer Det er hva det er.....for denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 2010 Knallfin serie! Sterke bilder med fin variasjon i vinkler og perspektiv, og selv om man beveger seg mot det litt drømmeaktige, så ble resultatet smakfullt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fine bilder, men fortsatt litt svake farger som du sa. ENB filen kan du endre på mens du er i simmen, og se resultater uten å starte FS på nytt. Det funker iallefall for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Er enig med deg men jeg forandrer aldri konfig filer mens jeg har programmene oppe Vi får se hvordan neste serie ser ut. Gjorde unna en test etter at jeg var ferdig i kveld og det så bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fine bilder, men gleder meg til neste serie med resultatet av tweak'ingen! Men det er sant som ble sagt tidligere her, hvertfall til noen grad. Disse instillingene ser ikke like ut fra maskin til maskin og skjerm til skjerm. Jeg har prøvd en av Sverre's tidligere enb settings uten samme resultat som han hadde. Og han igjen likte ikke min instilling. Igjen hvis jeg legger ut en bildeserie og etterpå ser den på laptop'en, så har de allerede forandret seg. Tror det viktige her er at man blir fornøyd på sin egen maskin. Som med alle andre tweaks til FS finnes det ingen strømlinjeformet fasitt til alle systemer. Man må nesten hente inspirasjon fra andre. Prøve-feile og bruke litt tid på å komme frem til en mix man blir fornøyd med selv. Stå på Sverre! Sikker på at du blir fornøyd til slutt. Kanskje du til og med må sende den på mail til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Flaut og si det, men nå fikk jeg veldig lyst til og fly buss! Knallfine bilder Sverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Attaboy, Mathias. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hehe.. Ikke så lenge det finnes en Boeing Mathias Eller en MD kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Boeing og MD forever, før det finnes en god bus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Helt sant. Den dagen en skikkelig Bus kommer skal det bli moro å fly det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er dette fly Wilco eller Posky..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vil tro det er Wilco utifra den dårlige modellen. (Ikke noe negativt med bildene altså). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 FIne bilder Wilco sin modell er ikke stygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Wilco sine A330 og A340 er helt forferdelige! Ser helt urealistiske ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Hehe Mathias, det blir bare litt nå og da for meg men jeg holder eg for det meste med Boeing modeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Er ingen gode A330/340 modeller tilgjengeige så man må vel fly hva man kan, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Wilco ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.