Trond Marius Myhre Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei Kom over en virkelig nærd når det gjelder flysim... Fantasten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 SÅg greit ut dt, men tror jeg ville ha plassert skjermene litt annerledes Men hva er CH Virtual Pilot? Er dte et produkt som fortsatt selges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Marius Myhre Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Men hva er CH Virtual Pilot? Er dte et produkt som fortsatt selges? Sjekk her : ASA CH Virtual Pilot Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Her er en skikkelig hjemmebygd cockpit. skal man først gjøre det så gjør det ordentlig Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håkon Ore Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 jeg likte ikke den fra australia den var litt snål. har prøvd agderfly sin det er jo el lite bøtte kott iforhold men ok nok. jeg kunne tenke og lage min egen flysim. Liste: yoke ,trothle,en kanon hvit pappvegg et godt sete med vibrator pute, suround lyd for litt effekt. headsett.ruder pedaler ei mus. og i et lite kott. Pentium4. 500mb ram. 1500mherz,nividia geforce 4 delt skjermkort. og en livlig fantasi. TADA det skal jeg lage når lønna strekker til. testa fs2002 pro på agdrfly og det var bra men enkelte knapper var ikke kompitable men pytt det fikser man på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.