John A, Moen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 FY FLATE! Jeg så for meg en extra 300 eller ett annet sprekt motorfly i denne umiddelbart! :grin: [video:youtube]QVv7fOYMv6c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Den var jævelig fet Vil også prøve en sånn! Men ser ut som den passer bedre i FS eller evnt MOTO GP(sykkel) enn formel 1, ser jo igrunn litt dumt ut å steile og styrte i en formel 1 bil men det skal vel simulere G-krefter regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Steilingen og styrting simulerer positiv og negativ akselerasjon. Virker sikkert mer "ekte" om rommet er mørt så man ikke ser at man beveger seg i forhold til rommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ser for meg den med tre skjerm oppsett, det hadde vært rått! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=554024#Post554024 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 A SHIT John Moen! Linka du til en video som ALLEREDE var blitt postet på forumet før?!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 vell, må beklage meg for det... men hvordan i huleste skulle jeg vite det? kunne jo alltids gjordt ett søk i forumet etter "Skulle hatt en sånn", så hadde jeg nok funnet ut av det.... Men igjen, se bort fra denne tråden da en lik eksistrer fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hahahaha! For MIN del er det HELT i orden du. Er bare litt om å gjøre å være først ute for en del her forstår du. Men hadde ikke du laget posten nå, så hadde ikke jeg sett den videoen ihvertfall. Uansett - noe slikt hadde vært gromt å ha ja. Har sett en lignende i aksjon som rallysimulator på en Expert-messe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 A [*********] John Moen! Linka du til en video som ALLEREDE var blitt postet på forumet før?!?!?! Hehe, jeg måtte le litt av denne :grin: John: Jeg tror denne kommentaren fra Tom Arild var sarkastisk ment, som en påpekning til alle disse "denne er linket til før"-guruene som verserer på forumet til enhver tid, om at det faktisk er lov å linke til samme artikkel/video flere ganger Rett meg hvis jeg tar feil, Tom Arild! :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er bare positivt at det blir referert til andre tidligere postet tråder, da får man jo en fyllende diskusjon og f.eks. mulighet til å ta opp diskusjoner i nytt lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Den der ser helt syk ut . Kjøp en sånn til meg til Jul da? :grin: EDIT: Forresten er det satans unødvendig å komme med slike kommentarer, sannsynligvis eller veldig sikkert så vet ikke den som har posta at den har vært oppe før... Tenk på det neste gang . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Rett meg hvis jeg tar feil, Tom Arild! Forsøkte å spille sarkasmekortet ja, men vant lite på det Hadde forresten tenkt å poste en link til en fantastisk video fra FSX og en flight i Canada, men jeg må bare søke igjennom forumet for å se om det har blitt gjort og diskutert her tidligere først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Venter i spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ooh tha sarcasm. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det var ikke sarkasme Jeg digger FS filmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.