K J Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg fandt et super freeware-scenery for Paphos Intl. (LCPH) på Avsim, som IMO er næsten på højde med sceneries fra FlyTampa etc. Det skulle naturligvis testes, så jeg fandt frem min trofaste B757 og sendte den fra Berlin Tegel til Paphos på Cypern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Knallbra bilder Kristian! En fryd og se på. Får lyst til og dra ut og fly litt charter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Dette var rett og slett vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Helt enorm bilde kvalitet! Fikk den reisefølesen ;-) MEN, hvor ble av trafikken på Cypern ? he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Dunno really...blame World of AI Der var trafik i hvert fald trafik i luften over øen, men de skulle vel til Larnaca. Tak for kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 He he! Stemmer :-) Ja, det er vel ikke så mye trafikk der i real-life heler? Har aldri vært der i virkelige liv, men har hørt det er meget fint der. Du har en fin vinkel på bildene dine, og du har ferdigheter i dette her :-) Bra jobbet du danske ;-) Håper til og se mer bilder, kanskje en tilbaketur i senere tid? Flott scenery også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.