Gå til innhold

Bestille turer hos Norwegian?


Helge Bø

Anbefalte innlegg

I september kan man reise mellom OSL og BGO/SVG/TRD for 290.- eller OSL-TOS for 490.- en vei uten betingelser, og disse kan kjøpes frem til avreisedato hvis det er plass. Fra oktober blir prisene 390/690, men da må reisen kjøpes senest en måned før avreise.

 

Dette er jo utrolig billig, og jeg har nettopp bestilt noen turer i september. Men det var ikke så enkelt fordi det rett og slett snart er fullbooket.

 

Så hvis noen andre har tenkt å benytte anledningen så bør dere ikke vente for lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Prissetting av reiseruten

Pris Skatt NOK

1010.00 + 164.00 x 1 Voksen = 1174.00

Pris totalt = 1174.00

 

 


Skal dette være billigt ?

Tur retur fredag i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå at rutene til Norwegian mellom OSL og Stavanger begynner å blir fullbooket er å ta litt hardt i... etter det jeg kan se er det plenty med plass "[smil]" enn så lenge da "[smil]"

 

Georg: Norwegian har noen billetter som er billigere også... kalles QINTRO (for dem som booker i Amadeus, slik jeg gjør på jobben) og dem ligger på den prisen Helge nevner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Å påstå at rutene til Norwegian mellom OSL og Stavanger begynner å blir fullbooket er å ta litt hardt i... etter det jeg kan se er det plenty med plass
"[smil]"
enn så lenge da
"[smil]"

 

Georg: Norwegian har noen billetter som er billigere også... kalles QINTRO (for dem som booker i Amadeus, slik jeg gjør på jobben) og dem ligger på den prisen Helge nevner...

hva er adressen til amadeus siden hvor man kan bestille de billige billetter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Å påstå at rutene til Norwegian mellom OSL og Stavanger begynner å blir fullbooket er å ta litt hardt i... etter det jeg kan se er det plenty med plass
"[smil]"
enn så lenge da
"[smil]"

 

Georg: Norwegian har noen billetter som er billigere også... kalles QINTRO (for dem som booker i Amadeus, slik jeg gjør på jobben) og dem ligger på den prisen Helge nevner...

hva er adressen til amadeus siden hvor man kan bestille de billige billetter ?

Som jeg sa... så sitter jeg på jobben (og jeg jobber innenfor bransjen) og har tilgang til en annen amadeus enn den som ligger på nettet "[smil]" Fikk en pris OSL-BGO (Bergen) på 574 t/r den 01sep "[smil]"

 

Men som Helge sier.. det er nok enklere å bruke Norwegian sine egen sider å bestille "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to som tar en rundtur neste måned over tre dager, først til Oslo og overnatter. Neste dag videre til Trondheim og overnatter igjen. Så via Oslo og hjem. Hele turen kostet kun 1160.- pr.pers, og er allerede betalt.

 

Så fritt kan vi altså ha det med dette selskapet. Norwegian er en gave til norsk luftfart "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

Klarer du å finne SVG-OSL t/r samme dag (en helgedag eller en mandag i september hvis mandag avtreisekl 14) til under 600 kr ?

Følgende rute:

 

2 DY 543 Q 09SEP 1 SVGOSL HK1 1410 1500 733 0

3 DY 550 Q 09SEP 1 OSLSVG HK1 1925 2015 733 0

 

Denne pris:

 

NOK 574

TICKETS ARE NON-REFUNDABLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

Klarer du å finne SVG-OSL t/r samme dag (en helgedag eller en mandag i september hvis mandag avtreisekl 14) til under 600 kr ?

Følgende rute:

 

2 DY 543 Q 09SEP 1 SVGOSL HK1 1410 1500 733 0

3 DY 550 Q 09SEP 1 OSLSVG HK1 1925 2015 733 0

 

Denne pris:

 

NOK 574

TICKETS ARE NON-REFUNDABLE

Da er billetten bestilt. Jeg får ta 1 time fri på skolen (bare 1 time engelsk) og så kikke litt i Oslo "[smil]"

Finner du reservasjonen min ?

 

[ 29.08.2002, 20:07: Endret av: Georg Korycki ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

Klarer du å finne SVG-OSL t/r samme dag (en helgedag eller en mandag i september hvis mandag avtreisekl 14) til under 600 kr ?

Følgende rute:

 

2 DY 543 Q 09SEP 1 SVGOSL HK1 1410 1500 733 0

3 DY 550 Q 09SEP 1 OSLSVG HK1 1925 2015 733 0

 

Denne pris:

 

NOK 574

TICKETS ARE NON-REFUNDABLE

Da er billetten bestilt. Jeg får ta 1 time fri på skolen (bare 1 time engelsk) og så kikke litt i Oslo
"[smil]"

Finner du reservasjonen min ?

nOpE... "[smil]"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

REISEPLAN DETALJER

 

Du har bekreftet denne reisen og den er sendt til reisebyrået for billettering.

Bruk utskriftsfunksjonen i nettleseren for å skrive ut denne siden.

 

 

For Hr. Georg Korycki

 

 

 

Brukeropplysninger

 

Hr. Georg Korycki

Voksen

Telefon privat: 51******

Mobiltelefon: 40******

E-post: georg@ha.online.no

 

 

 

Pris totalt for alle strekninger : 574.00 Norske Kroner

mandag 9. september 2002

 

Norwegian Air Shuttle DY 543

Spesialpris Status: Bekreftet

Stavanger /Sola (SVG), Stavanger, Norge 14:10

Oslo /Oslo Airport (OSL), Oslo, Norge 15:00

 

 

 

mandag 9. september 2002

 

Norwegian Air Shuttle DY 550

Spesialpris Status: Bekreftet

Oslo /Oslo Airport (OSL), Oslo, Norge 19:25

Stavanger /Sola (SVG), Stavanger, Norge 20:15

 

 

 

 

 


 

[ 29.08.2002, 20:31: Endret av: Georg Korycki ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig glad for at Norwegian har kommet på banen. I vår dro jeg hjem til Bergen og beste pris SAS kunne gi var 1700 kroner tur/retur. I neste uke blir det en ny tur, denne gang med Norwegian til en pris av 574 tur/retur.

 

SAS har skjerpet seg og tilbyr turer til 694 tur/retur (lurer på hvorfor). Så om du ikke får billigturene med Norwegian (som forøvrig må bestilles 4 uker i forveien) finnes det et godt alternativ.

 

Men jeg har et problem. På billetten står returdato lørdag 7/9-02 kl 18:05 med DY643. Billetten er bestilt på www.norwegian.no. Kan noen prøve å finne flighten min denne linken?

 

[ 30.08.2002, 09:11: Endret av: Tore Sætre ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tore Sætre:

SAS har skjerpet seg og tilbyr turer til 694 tur/retur (lurer på hvorfor). Så om du ikke får billigturene med Norwegian (som forøvrig må bestilles 4 uker i forveien) finnes det et godt alternativ.

Unntatt i neste måned, da kan man altså kjøpe billigtur hos Norwegian og reise samme dag. Men om det er noe ledig er en annen sak...

 

Alternativet fra SAS kan ikke sammenlignes: dyrere, en masse betingelser inkl en overnatting i en helg, håpløst å få tak i billettene på enkelte ruter "[Rullende

 

[ 30.08.2002, 18:22: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

Alternativet fra SAS kan ikke sammenlignes: dyrere, en masse betingelser inkl en overnatting i en helg, håpløst å få tak i billettene på enkelte ruter
"[Rullende

Til gjengjeld får du et større rutenett, flere avganger å velge mellom, slipper å sjekke inn to ganger på f.eks Stavanger-Oslo-Tromsø, matservering og 50+ års erfaring. Har heller aldri opplevd å få utstedt billetter til flighter som ikke går med SAS... "[Rullende

 

Før kunne man sette bonus-turer på listen men siden den er borte tror jeg faktisk Norwegian har en sjanse mot SAS.

 

[ 30.08.2002, 22:04: Endret av: Tore Sætre ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tore Sætre:

Før kunne man sette bonus-turer på listen men siden den er borte tror jeg faktisk Norwegian har en sjanse mot SAS.

Og takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...