Kenneth Sivertsen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det bare meg som ikke har flydd 737 på en stund, eller gikk det litt fort på finalen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Scary? Får ikke landinger høyere vurdering etter hvor mange små justeringer (svinger) det er før landing. Eller er det bare jeg som er "sick & twisted"? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Minner meg om den første tiden min i FS :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Herre min hatt, dette var da ikke scary dette her, mer en helt normalt landing med litt vind.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dere som er så tøffe at det ikke er scary, hva kjenner dere egentlig av bevegelsene? Skulle lkit å sett om dere var like tøffe når dere satt på flyet ja :grin: ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette var da slettes ikke noe værre en det jeg hadde da vi landet på 01R søndag ettermidag på OSL. Virker rett og slett som de hadde en variabel vind her. Dubrovnik ligger litt kinky til, så det blir lett litt bevegelser under finel der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skulle lkit å sett om dere var like tøffe når dere satt på flyet ja ... Jeg hadde ikke en mine når flyet datt 200ft ned under approach til Changi heller jeg.. :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dere som er så tøffe at det ikke er scary, hva kjenner dere egentlig av bevegelsene? Skulle lkit å sett om dere var like tøffe når dere satt på flyet ja grin ... No problem, har vært med på langt verre ting en dette forslaget her, til og med innflygning til Vigra kan være langt verre på gode forblåste dager. Så ja, ville nok bare smilt og kost meg på en slik landing som vist over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Renhult Skaug Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ikke alle her inne som har flyskrekk Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dere som er så tøffe at det ikke er scary' date=' hva kjenner dere egentlig av bevegelsene? Skulle lkit å sett om dere var like tøffe når dere satt på flyet ja :grin: ...[/quote']Heh, du er klar over at du er på et flynerdforum og ikke et husmorsforum nå, Kenneth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skulle lkit å sett om dere var like tøffe når dere satt på flyet ja Tja, å sitte på et fly, ihvertfall når de er i lufta, syns nok de fleste er ganske skummelt, å sitte i et fly derimot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tja, å sitte på et fly, ihvertfall når de er i lufta, syns nok de fleste er ganske skummelt, å sitte i et fly derimot wink Hehe, ija... :grin: Magnus: Jøss, sier du det da gitt . Jeg er klar over det, men det kan godt være mye mer ubehagelig enn det ser ut som. Jeg er enig med deg i at det ikke akkurat er mye bevegelse her som vi ser, men tror du skjønner hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Så ikke helt "scary faktoren" her jeg heller Ta deg en tur til en god nord norsk flyplass i en høst storm, da snakker vi scary! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Henriksen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Landingen så okay ut for meg. Vært med på værre før, landet en gang på sola og kunne se ned langs hele rullebanen fra vindusplassen min, mens vi var kanskje 50 fot fra touchdown. Flyet vinglet og hoppet rundt, men kom seg trygt ned. Litt hardt, men ned kom vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Mange tøffe gutter her ja... :grin: :cool: Hva med denne gutter....... ( landing nr 1) http://www.flightlevel350.com/aviation_video.php?id=10457 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei, trådstarters film var det ikke noen skremmefaktor, gitt. Men den siste der, den skal jeg gå med på ville vært spenstig å sitte på under, snakker vi om han som gikk rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, landing nr1 med LTU A 321. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dette er da ikke scary ta WIF feks i Full sidevind og Vardø lufthavn da snakker vi scary Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det der så, etter min mening, ikke spesiellt scary ut.. Dersom plassen ligger litt kjinky til, og det er litt urolig luft i tillegg, så kan endel "ratting" være nødvendig for å komme seg dit en skal :grin: Nå derimot! -begynner vi å nærme oss "ubehagelig" faktor :grin: : [video:youtube]km4WPTUI_O4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Heh, du er klar over at du er på et flynerdforum og ikke et husmorsforum nå, Kenneth? he he he.. Denne var faktisk litt morsom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Tyrihjel Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tja, relativt standard Widerøe landing ... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har ikke WF tatt av/landet på tvers av rullebanen i Twin Otter i realt møkkavær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 På MOL en gang i tiden kunne de i allefall på en god dag med grei sønnavind snu ved terminalen og ta av rett syd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ikke alle her inne som har flyskrekk Kenneth wink' Hehe, uhhh :cry: . Har jeg det :grin: ?(Du må lese godt så forstår du, ikke alle som har gjort ennå heller :grin: ) Men du er inne på noe, for faktisk så hadde jeg flyskrekk for lenge siden, det var det som gjorde meg interessert i fly etterhvert faktisk... Jeg hadde ikke en mine når flyet datt 200ft ned under approach til Changi heller jeg.. :cool: :cool: Ohhh, hmm ikke så rart ettersom du kanskje falt av da? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hahaha... scary? Detta var bara barnmat mot landningen på Skiathos förra veckan. Eller innflygningen till Arlanda när vi kom hem idag. Inte var folk rädda heller så förstår inte varför det här är så scary? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 :cool: :cool: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.