Gå til innhold

Sjekk mailadressene deres


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Jeg opplever stadig oftere at mailadressen som ligger i profilen deres ikke fungerer. Dette er ting dere for deres egen skyld bør sjekke.

 

Forumet får stadig flere funksjoner som innebærer at en mail kan sendes til dere. Ett eksempel fra i går er at jeg flyttet et emne til en annen kategori. Når jeg gjør dette sendes det en mail til den som startet emnet slik at vedkommende er klar over hva som er skjedd. Etter at jeg hadde flyttet emnet dukket det opp på nytt, og dette slettet jeg da.

Etter dette dumpet det inn en mail med spørsmål om hvorfor jeg slettet alt vedkommende la inn, og da spurte jeg om han hadde fått en mail om at emnet var flyttet, og svaret var: Neida, den mailen sjekker jeg aldri.

 

Om dere har skiftet mailadresse bør dere derfor oppdatere dette i profilen deres. En ting til slutt - Dere trenger ikke være redd for at jeg skal spamme dere med mail. Dette har aldri skjedd, og det vil heller ikke skje. "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

Men som dere husket har jeg stengt for bruk av en rekke slike anonyme mailadresser i forumet. Mail.com er en av disse, og den kan dere derfor ikke bruke her.

Mailadressen som jeg er registrert med her (@iname.com) blir levert av www.mail.com. Tror de har flere titalls domenenavn så det kan kanskje være en idé å oppdatere filteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...