Sandro Stanojevic Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei, jeg lurer om noen av dere vet om spotte plasser på Dubrovnik flyplass. Skal der i sommer, har reist hver sommer i 6år nå. Men nå skal jeg ta meg en spotte tur når jeg er der. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hørt at Split er en fin plass å spotte, dog litt langt fra Dubrovnik kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Snakket med noen VATSIM kontrollere fra Kroatia som viste om flere gode plasser, desverre husker jeg ikke story mange detaljer. Det jeg husker var at de kunne fortelle at man som regel ble bortvist av politiet hvis man stod på utsiden av flyplassgjerdet. Om dette er realiteten vet jeg dog ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Takker for hjelp Skal prøve meg fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.