Truls Petter Elven Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Pga liten intresse for logolys på diverse modeller har jeg da lagt prosjektet på is og har begynt å painte litt igjen.. En liten preview av "Miss Sweden" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Flott paint.. gleder meg til Qualitywings slipper native FSX-modell i slutten av juni så skal jammen meg denne painten på plass Var responsen på logolys liten?... Jeg venter fælt på at du skal legge ut filene dine jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, desverre så er det slik, Jan Arild! Kan sende deg det jeg har gjort for QS 757, kun B757-200 har jeg da gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Send den gjerne til meg Truls Petter wheeli(at)gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kjempe lekker Hvordan er dette flyet kontra Level-D og PSS? Kanskje noe jeg må kjøpe meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Qualitywings sier selv de ikkke har tatt høyde for å lage et like godt simulert produkt som LVD eller PMDG. Likevel er det mye her som er simulert, du har en fungerende FMC som oppdateres via Navigraph. Du har et produkt som er "lettdrevet" uten FPS-tap og du har en råflott modell å se på. For meg er dette et utrolig godt produkt, og nå når de kommer med en native modell for FSX og som er feilfri i multiplayer, ja så er det klart for å bruke masse tid på denne modellen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.