Timmy Brandt Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Enligt nyheterna här ska ett SAS plan på väg från Frankrike till Oslo ha landat på Arlanda efter att en plåtbit ramlat av. Men längre ner i artikeln står det att det blivit något fel i registreringen och att planet skulle landa på Arlanda. Men varför flög piloterna då mot Oslo? Någon som har mer info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 SAS9198 SEDFY fra Lourdes. Hva som egentlig blir sagt her skjønner jeg lite av. Flyet var på vei til OSL, men flyet landet i ARN? Og hvem har de fått beskjed fra om at flyet har mistet en bit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Jadu, Svenska nyheter (Expressen och Aftonbladet) brukar ju inte vara kända för att kontrollera sina källor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Timmy, jeg sier ikke at det ikke skjedde, jeg spør hvem Arlanda Lufthavn fikk beskjed fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det ble funnet en del fra flyets haleseksjon på rullebanen i Lourdes etter at flyet hadde tatt av. Flyet ble omdirigert til Arlanda fordi SAS har sin tekniske hovedbase der (det var ingen passasjerer i flyet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 tailstrike? M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.