Tom Knudsen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 http://www.simaviatik.com/en/index.php?show=beginner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 "Bare"... Ja, den som hadde hatt de penga, du... :whistle: Nei, det er vel ikke værre fatt enn at jeg må se å komme meg til FlightExperience en siste gang før jeg forlater New Zealand. Det kan fort bli min siste mulighet på riktig lenge for å fly en full-skala 73NG sim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Men den var jo veldig kvasi. MIP og OH er 737 men hva i all verden gjør den pedestallen i en sim til 1 mill? Den ligner jo ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Men den var jo veldig kvasi Joda, skal være enig at den var litt uferdig, men dog hadde jeg ikke takket nei om jeg hadde fått den. Riktig nok er jo ikke det et tema, så jeg må nok si meg enig med deg Geir om betaling var eneste utvei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 hehe... blir ikke tema her i gården med det første heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Nei, det er vel andre boller i den gården tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.