Jarle Pedersen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nok en trening og denne gangen på ENGM_TWR. Torsdag 3 juni fra 18.30 til 20.00 blir tower bemannet. Håper på endel outbound fligts. Gjerne flere avganger samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 æsj akkurat i fotballkampen til guttungen her i huset! det var synd, ellers ville jeg nok gått på approach! Men du får ha lykke til og kose deg med OTS-trening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Takk for det Anders Kommer helt sikkert muligheter senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Farsken! Skal fly CAP sammen med en annen fra VFA-143 rundt USS Harry S Truman klokken 1900. (vUSN) Ellers skulle jeg blitt med. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kommer nok innom en tur Jarle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.